Voor de creatieve dames !! Ik heb hulp nodig

Het is echt dramatisch. Jorick gaat 21 februari voor het laatst naar de Peuterspeelzaal omdat hij in de voorjaarsvakantie 4 jaar word. Maar nu moeten we dus trakteren op de peuterclub en mijn creatieve ingevingen liggen echt op een mega laag dieptepunt. Heeft iemand een leuk idee waarop Jorick kan trakteren ?? En misschien ook nog bij het idee een beschrijving hoe je het maakt...... (moet je je voorstellen dat ik ook nog een activiteitenbegeleider ben geweest, ik schaam me kapot)

Groetjes Jolanda

Hey,

Ik vind http://www.peuterplace.nl/traktaties.htm  altijd een hele leuke site met trakties. Je kunt heel overzichterlijk de verschillende traktaties zien. Hopelijk heb je er wat aan. Succes.

groetjes,
Nelly.

Pak van die lange sateprikkers,. lading spekken er aan schuiven, cylofaan eromheen met leuke lintjes, kaartje er aan en klaar!!!

Doe de prikkers met uiteinde in oase prikken zodat ze allemaal rechtop staan. oase en spekkenspiece in een leuk mandje en klaar is klara..

Esmé mv Kay

Hoeveel wil je eraan doen en wat mag het kosten. Leuke ideeën zijn makkelijk maar het moet wel in jou staartje passen.

Paar ideetjes:

Handjes uit karton knippen en die aan de bovenkant van een mooi potlood plakken, onder aan een danoontje (of iets dergelijks). Op het handje schrijf je iets van Dag Peutervriendjes,  ik vond het leuk om met jullie te spelen maar nu ga ik naar de grote school.

Cup cakes versierd door je kind met een vlag erin met een klein tekstje. Leuk om te maken voor je kind.

Heb net ook even op een site gekeken (www.party-kids.nl) en de sopestengels met een vingerpoppetje zijn ook helemaal geweldig (even zoeken bij de gezonde traktaties).

Succes.

Liefs Nanda

Hier nog een idee:

als er alleen gezond mag getrakteerd worden is een variatie op de spekken

Een meloen of kool met zilverpapier omwikkelen.
Daarin prik je grote sateprikkers met allerlei soorten fruit
dus meloen, druiven, appel enz

je kunt het varieren met bv knakworstjes, stukje kaas en fruit....mmmm...lekker

succes!
Pascal

UIt je vraag begrijp ik dat je zelf gaat knutselen, maar een ander ideetje: bij de zeeman heb je voor een appel en een ei hele leuke kleine cadeautjes. Heb daar vorige week een leuk ingekocht voor het afscheid van Gijs op het kdv: stickervelletje met een activiteitenboekje van Dora voor €0,50 per stuk. Diego-koek erbij en samen in een leuk uitdeelzakje van de Hema (of ook bij de zeeman: uitdeelzakjes van Cars(voor de jongens) en van prinsessen (voor de kleine dames).

Klaar!

Succes ermee!
Susan

Toen  mijn neefje op de peuterspeelzaal zat kreeg hij als tractatie een schepje voor in de zandbak. Er zat een kaartje aan met op de voorkant: Ik wil niet opscheppen, en dan binnenin: Maar ik ben lekker al 4 jaar.
Ik vond het erg leuk en ga dit waarschijnlijk ook doen als Fenne 4 jaar wordt.

Terug
Bovenaan