Voor de dames die al eens zwanger geweest zijn...

A

Anoniem

Guest
Hallo dames,

Ik heb een vraag. Ben zelf bezig met ronde twee voor onze eerste spruit. Nu vroeg ik me af wanneer je voor het eerst zwangerschapsverschijnselen zoals misselijkheid en gevoelige borsten kan hebben. Is dat al voor dat je je NOD hebt, of begint het meestal daarna?

Ik vraag me namelijk af of je het meteen aan je lichaam gaat voelen als je eicel bevrucht is.

Alvast bedankt voor jullie reacties.

Groetjes,
Mariska

hoi hoi..

Dat is voor iedereen verschillend,,de een heeft het al van te voren voordat ze weet dat ze zwanger is..en de ander erna...

Maar meestal krijg je de verschijnselen als je weet dat je zwanger bent..omdat dan het eitje goed is ingenesteld...

En sommige vrouwen voelen niks...

gr roos

Behalve dat het per vrouw verschilt, kan het ook nog heel goed per zwangerschap verschillen.
Bij mijn eerste zwangerschap voelde ik vanaf dag 1 dat het raak was en bij deze tweede zwangerschap voelde ik het dus absoluut niet en was het een grote verrassing toen mijn menstrutatie uitbleef.

Groetjes Mosy
40w5d

haihai,

Bij mijn zwangerschap merkte ik pas wat de dag nadat ik getest had. Toen stond ik ineens 's ochtends met een misselijk gevoel op. Ik had toen echt een beetje het idee dat dat psygisch was ofzo. Maar goed het duurde daarna nog twee maanden, dus het was wel degelijk waar!

Groetjes Rianne

Hoi,
Ook ik voelde bij de eerste zwangerschap een week voor ik ongesteld moest worden van alles in mijn buik. Bubbeltjes en zere borsten o.a.
Nu bij de tweede voelde ik niks tot mijn menstruatie uitbleef, nadat ik een test had gedaan en een vaag streepje zichtbaar werd.Nu af en toe denk ik weleens dat ikw at misselijk ben en heb ik zo nu en dan wat buikpijn. Maar echt niet zoals bij de eerste.

Dankjewel voor al jullie reacties. Als het de eerste keer is weet je niet waar je op moet letten en wat normaal is en wat niet. Ben in afwachting van mijn NOD rond 21 juni... Heb wel iedere keer trek in eten. Mijn vriend maakte grapjes dat ik misschien wel voor twee aan het eten ben. Maar omdat ik verder geen misselijk gevoel heb, of gevoelige borsten lijkt me dat een beetje een voorbarige conclusie. Ik wacht het wel gewoon af... Spannend allemaal en ik ben best ongeduldig... :)

Groetjes,
Mariska (Gruesome)

Terug
Bovenaan