voor de dames met hechtingen!

A

Anoniem

Guest
Laat ik maar met de deur in huis vallen. Hebben jullie 'het' alweer gedaan? Mn vriend en ik hebben het 7 weken na de bevalling weer eens geprobeerd. En het was behoorlijk pijnlijk. Ik kon echt mijn hechtingen voelen zitten (nou, het litteken dan, want de hechtingen zelf zijn natuurlijk al opgelost).
Nou was het voorheen ook al niet al te ruim, maar nu leek het wel niet meer te passen. Hoor ik altijd verhalen over hele grotten na de bevalling, maar hier is het tegenovergesteld.

Voelen jullie de hechtingen nog, is dat normaal ?????

groetjes Petra

Hoi Petra,

Wij doen het ook alweer hoor, ik denk de meesten wel ...

Ik voel m'n hechtingen soms ... echt vreemd de ene keer wel de andere keer niet, maar echt pijn doet t niet (beetje trekkend) nu moet ik ook wel zeggen dat ik echt een heeeele kleine hechting heb (2 steekjes) die de VK niet eens kon vinden ...

Liefs,

Anne

Hoi Petra,

Ik heb hetzelfde probleem gehad na de bevalling van onze oudste. Ik zou zo zeggen, laat er even naar kijken, hoe vervelend dat ook is. Bij mij hebben ze uiteindelijk operatief littekenweefsel moeten verwijderen. Daar zat ik natuurlijk niet om te springen, maar om er nu een celibatair leven op na te houden ging me ook te ver. Ik ben dan ook blij dat ik het weg heb laten halen ( zei de moeder van inmiddels 4 kinderen).

Groetjes,

Suus

N.B. bij de andere 3 bevallingen heb ik geen hechting gehad. Het is dus niet zo dat je er van uit moet gaan dat je dit iedere keer kunt verwachten.

Hoi Petra,
Helaas heb ik soms ook nog last van het littekenweefsel. Maar bij de sex gelukkig niet. Bij mij is het juist erg ruim na de bevalling. Al voelt het nog wel een beetje vreemd aan tijdens de sex.
Als je er last van blijft houden dan zou ik er toch een keer mee naar de dokter gaan. Misschien dat het niet helemaal op de juiste manier genezen is.
Succes ermee en ik hoop voor jullie dat jullie binnenkort alle twee weer lekker van de sex kunnen genieten!
Groetjes, Irene

Wij hebben 'het' na 5 weken ook weer gedaan. Ik moet zeggen dat het me alles mee viel. Na de bevallig van de eerste had ik een flinke knip en ruim 20 hechtingen. Wat deed dat pijn zeg toen we 'het' weer deden. Ik had al voor de bevalling van Lynn gezegd dat ik hoopte dat het wat ruimer zou worden daar beneden. En dat is ook zo. Ik had 1 klein hechtinkje. Wel was het litteken van de knip van de eerste keer gescheurd, dus weer flinke pijn. Gelukkig was het na een week of 3 over. Heb nu dus helemaal geen last, alleen van wat hard littekenweefsel, maar dat voel je niet tijdens de je-weet-wel.

Als je er veel last van blijft houden kun je het eens aan de huisarts vragen. Wellicht dat die even een kijkje kan nemen.

Groetjes,
Nelly.

Terug
Bovenaan