voor de derde keer oktobermama

haha ik lach me rot
Ik ben zwanger van ons derde kindje
We hebben al 2 zoons geboren in oktober 2004 en 2008 precies een week ertussen en heel toevallig kmt mijn uitgerekende datum precies tussen de 2 oudsten in nl 20 oktober :)

volgende week heb ik mn eerste echo bij de vk en miss al eerder omdat ik vrijdag een ct scan heb gehad van mijn hart waar ook contrastvloeistof bij gebruikt is .

ik heb trouwens een hyve aangemaakt voor oktober 2011 mamas
http://oktober-2011.hyves.nl/ dus wie wil is welkom :)
Ik heb aan ditforum een leuke groep vriendinnen overgehouden en we zitten allemal op hyves ook dus misschien vinden jullie t ook leuk dat is iets meer besloten en prive :)

Gefeliciteerd met je zwangerschap.
Wat een eng idee van die vloeistof voor de scan, kan dat geen kwaad?

Wat leuk een hyves, daar ga ik zeker lid van worden, maar nu nog even niet.. Pas wanneer de belangrijkste mensen weten dat ik zwanger ben, anders zien ze het via de hyves.. vind ik een beetje lullig ;).

Groetjes

hier nog 1 die lid word over zo een 5 weken
als het goed blijft gaan
en onze ouders het weten en de familie erom heen
dan word ik zeker lid heb hem al tussen mijn favo sites staan zodat ik hem niet vergeet :LOL:
dus nog ff wachten tot week 11 dan kom ik erbij ben deze donderdag 7 weken kan niet wachten

gefeliciteerd! ook ik meld me daar over een paar weken. maar je kan die hyves nu toch ook al zo neerzetten dat niemand het kan zien? (hebben we met het mamahyves van maart 2010 ook gedaan) heb er niet zoveel verstand van...

Terug
Bovenaan