Voor de eerste keer uit logeren......

A

Anoniem

Guest
Feline is voor de eerste keer uit logeren. We hadden gisteren een etentje van mijn werk en Feline hebben we naar mijn zwager, schoonzusje en neefje gebracht.
Wat een luxe dat we weer eens konden uitslapen, lees: om 8 uur klaar wakker hahaha
Ik ga zo lekker boodschappen doen, uitgebreid ontbijten en dan nog even naar de meubelboulevard bank en loveseat uitzoeken en dan Feline ophalen.
Gisteren kreeg ik een sms dat ze heerlijk lag te snurken, dus denk dat ze zich beeldig heeft gedragen.

Eerlijk gezegd vind ik het wel even lekker hoor, even tijd voor onszelf hihi Ik was al wel eens een dagje met mijn schoonmoeder op pad geweest, maar nooit alleen met mijn man

groetjes Maris

ps Linda: ik hoop dat je een leuke dag hebt gehad. En zal voor je man ook wel leuk zijn!

Hoi

Wat heerlijk voor je zeg. En fijn dat ze het ook zo goed doet he?

Wij gaan maandag ochtend op vakantie, maar als we terug komen wil ik ook wel weer eens een nachtje met vriend weg. Dus dan gaat Feline ook maar een keer logeren met haar grote broer...spannend

Nou daag liefs Kirsten

Lekker meid dat jullie zo genoten hebben! En natuurlijk een fijn gevoel dat Feline goed heeft geslapen op een ander, dat is toch altijd afwachten!!

Voor herhaling vatbaar dus!!!

X Saskia
mv Rk 04-07--07

Hoi Mariska,

Wat heerlijk dat jullie zo'n leuke avond hebben gehad en dat Feline het ook zo goed heeft gedaan. Zijn jullie nog geslaagd voor de bank? Ik heb ook heerlijk gewinkeld vandaag maar voor mij hoeft een dag zonder Marissa niet per se. Maar het was wel gezellig hoor en het was ook leuk voor papa dat hij een dag met zijn prinsesje heeft gehad. Al met al dus allemaal goed.

groetjes Linda

We hebben trouwens een 2 en 2,5 zits gekocht in antraciet. En binnen 2 weken al bezorgd!
Ik heb meteen traphekjes gekocht, nu moet manlief ze nog installeren en een bankje met opbergruimte. Hij is nu nog wit, maar ik ga het met stempels mooi maken.

Linda: ik was al eens een hele dag wezen winkelen en ik werk 3 dagen dus ik ben best vaak zonder Feline en ik vind het eerlijk gezegd heerlijk hahaha
En voor je man is het natuurlijk wel leuk, even geen moeder die op je neus kijkt haha

groetjes Maris

Terug
Bovenaan