Voor de eerste keer zwanger je bent dolblij maar hebt zoveel vragen!

A

Anoniem

Guest
Hoi meiden,

Ben zo blij met dit wondertje in mijn buik, maar heb ook veel vragen, gelukkig is het forum hiervoor.
Dus als jullie tips hebben of antwoorden dan graag, en bedankt vast.

Ben nu zes weken zwanger, en voel me afgezien van moe en soms misselijk goed, alleen heb ik iedere morgen diaree, nu probeer ik me niet teveel zorgen te maken, maar het moet natuurlijk niet telang duren, hebben jullie dit ook, of gehad, en wat deden jullie eraan.
Ook schijnt kilo afvallen wat ik nu heb normaal tezijn, weten jullie dat ook.?
En nog een vraagje die brede doeken( banden ) om je buik schijnen tezorgen voor stevigheid en je banden goed tezijn is dit waar en vanaf wanneer draag je die??

Bedankt voor het lezen.
LIefs kyrabella

Hoi Meid,

Diarree is heel slecht en daar zou ik wel even op letten,vooral als het warmer wordt.
Verder zeurderige pijn hoort erbij en krijg je ook nog meer last van.
Verder zou ik het gewoon rustig aandoen.Heb zelf in het begin niet veel klachten gehad dus daar heb ik geen ervaring mee.

Succes.

Lfs nice(30w+4d zwanger,augustus forum)

hoi,
diarree is heel normaal, heb ik ook gehad. Vermeld het wel even bij de vk en drink extra water!!! Afvallen is in het begin ook heel normaal omdat ej soms midner honger hebt of misselijk bent.
De buikbanden waar je het over hebt zijn er in 2 soorten: je hebt ze puur voor de leuk, ter versiering zeg maar, en je hebt ze therapeutisch (prenatal, ebay oid). Die zijn met verstelbae banden en elastiek en draag je later in je zwangerschap als je bekkenpijn hebt. Als je geen pijn hebt wordt het afgeraden trouwens
Geniet van je zwangerschap!
Stephanie
mama van Lior en Milo

Terug
Bovenaan