Voor de eggies!!!

A

Anoniem

Guest
Hallo allemaal,

Een week geleden schreef ik nog dat ik was gestopt met de pil. We wilden eerst mijn "natuurlijke" menstruatie afwachten voordat we het echt gingen proberen.
Niet dus! Gisteravond flink geklust en deze keer voor de eggies! Volgens mijn berekeningen heb ik vandaag mijn eisprong, dus ik ben zeer benieuwd. Ik weet wel dat meteen de eerste keer raak hoogst zeldzaam is, dus ik denk er nu nog niet veel van.
Kan iemand me trouwens vertellen of je aan je lijf kan voelen wanneer er een eisprong plaats vindt? Zijn er nog tekenen waarop ik kan letten?
Zo, mijn hart is weer gelucht!

Groetjes van juffie74

hee hoi..
Dus je bent er toch meteen voor gegaan?! Ik ben ook net met de pil gestopt en heb ook even getwijfeld of we er meteen voor moesten gaan. Maar besloten om dat inderdaad gewoon te doen omdat we simpelweg gewoon niet kunnen wachten!!!   Dus deze week gaan we aan de klus!! Ik kan er nu al nerveus van worden ook al is de kans zeer klein dat het meteen in ene raak is, maar toch...je hoopt natuurlijk dat je een uitzondering op de regel bent..
Mijn Nod is 17 mei, dus dat duurt nog even..(hoewel alles nu lang lijkt te duren haha)
Ik zal voor je duimen...Het kan natuurlijk altijd!!

Liefs Skilte

Hoi Juffie!

Ik herken je verhaal helemaal! In november 2004 ben ik gestopt met de pil. We zouden nog 2 maanden wachten om de 'rotzooi' uit mijn lijf te laten en omdat ik eind januari nog moest afstuderen. We hebben toen 1x veilig gevreeën, en vanaf dat moment dachten we : we gaan er gewoon voor.
Helaas zijn we alweer een tijdje verder en nog geen gezinsuitbreiding op komst.
Ik duim voor je dat jullie sneller succes hebben!
Wat betreft je ovulatie: ik voel er niks van. Doordat ik temperatuur kan ik vaak wel terug zien dat die heeft plaatsgevonden. Sommige vrouwen kunnen het voelen door een pijn in hun buik o.i.d. Hou je cyclus een tijdje in de gaten  en je zult meer duidelijkheid verkrijgen!
Succes!

Femke

Terug
Bovenaan