Voor de fans van Grey's Anatomy

A

Anoniem

Guest
Hoi allemaal,

Een topic dat niks met onze kids te maken heeft, maar ik weet dat er meer zijn die de serie volgen, dus de volgende vragen:
- Meredith en Derek; match made in Hell or Heaven?
- Izzy en Alex; gaat dat nu ooit wat worden?
- George; watje of schatje?
- Cristina; ruwe bolster, blanke pit of gewoon een harde tante?
- Miranda Bailey; zou jij dat kunnen zoals zij (zoveel werken en moeder zijn)?
- Chief Webber; moet zijn vrouw hem terug nemen?

Groetjes, Karin

Hoi,

Hier ook een grey's anatomy fan!

Ikkan me soms wel verplaatsen in de gevoelens die de acteurs spelen, maar heel veel dingen is natuurlijk zwaar over dreven, het hele zh doet het met elkaar.haha

Ik denk dat Dereks geduld op den duur op raakt mbt meredith
izzie en alex krijgen wel weer wat.
george is een watje, maar ook wel een schatje

Gr Linda

quote: kaatje40 schreef document.write(friendlyDateTimeFromStr('09-12-2008 14:08:43'));

Hoi allemaal,

Een topic dat niks met onze kids te maken heeft, maar ik weet dat er meer zijn die de serie volgen, dus de volgende vragen:
- Meredith en Derek; match made in Hell or Heaven?
- Izzy en Alex; gaat dat nu ooit wat worden?
- George; watje of schatje?
- Cristina; ruwe bolster, blanke pit of gewoon een harde tante?
- Miranda Bailey; zou jij dat kunnen zoals zij (zoveel werken en moeder zijn)?
- Chief Webber; moet zijn vrouw hem terug nemen?

Groetjes, Karin

Hoi Karin,
hier ook een dikke fan!
Heb ff je tekst gekopieerd anders kon ik de vragen niet onthouden, hihi.

- Meredith en derek, ja leuk koppel, alleen moet zij is ophouden met zeuren, ik zou het wel weten met zo een lekkere vent!
- Izzy en Alex, ja dat wordt zeker weer een koppel, zag je hem kijken afgelopen maandag?
- George: ongelofelijk watje, wat een sukkel!
- Christina, persoonlijk vind ik haar erg lelijk, niet dat je mensen mag beoordelen op haar uiterlijk, maar elke keer denk ik het weer en als mn vriend zit mee te kijken zegt ie het ook altijd! Maargoed harde tante, moet maar snel weer verliefd worden.
- Miranda, vindt ik echt een leuk karakter, ik vind wel dat ze erg weinig met haar zoontje bezig is
- Chief Webber, ik dacht dat zijn vrouw hem al had teruggenomen? Ze lagen iig weer bij elkaar in bed, toch?

Nou groetjes van Sonja

Hier ook een fan, wij hebben alles op DVD,

Meredith en Derek, ze moet idd niet zeuren, die gooi ik m'n bed niet uit! Maar denk dat het toch weer uit gaat...

Alex en Izzie, it's about time...dat dat weer wat werd!

George....zo'n schatje!! Wij (mijn man kijkt ook) liggen altijd helemaal in een deuk om hem!

Christina....blijft een bitch....

de Nazi: Ik zou dat echt niet kunnen, ben nu al helemaal gesloopt met m'n wisseldiensten en door het hele land werken, laat staan dan je 70 uur per week in een ziekenhuis werk!

Webber: z'n vrouw moet hem gewoon terug nemen!

En wat dachten jullie van Sloan? Die is echt super lekker....maar of daar nog wat mee gaat gebeuren dit seizoen? Geen idee!

maar ik zit elke maandag weer om 20.30 voor de beeldbuis!

groetjes
Angel

Ja McDreamy, hmmmm ook errug lekker!
Die moet maar weer wat beginnen met die donkere, ben ff dr naam kwijt, want die lesbische verhouding vind ik maar niks!

Terug
Bovenaan