Voor de geinteresseerde...

Hoi geinteresseerde (..en nieuwsgierig aagjes)!!

Ik ben weer aan een nieuwe reeks schilderijtjes begonnen en daar staan er al een paar van op de site. Er volgen er komende week dus nog meer..  

Groetjes!

Esmé mv Kay en ???

Leuk!!!!

Fijn dat je weer wat beter gaat dan (als je weer zin hebt om te schilderen ben je waarschijnlijk al iets meer  ontspannen).

Las trouwens op hves dat je ook fysio hebt voor je bekken? helpt t al beetje?

xx tot snel (vlg week woe iets te doen?)

Ha Bianca,

Ik heb nu 2x in de week fysio en das niet zo'n feest

Je loopt daarna de praktijk uit alsof je overreden bent hahaha.. Maar op den duur moet het verlichting gaan geven, maar hoe lang "op den duur" gaat duren weet ik niet. Ik heb er in ieder geval al weer goed last van, maar gelukkig enkel aan de rechterzijde.

En dat ik weer af en toe schilder, tsja.. heb me er gewoon weer toe gezet en het geeft inderdaad wat rust/ontspanning. Maar aan het hele relaas, en dus de bijkomende spanningen, zal voorlopig nog geen einde komen. Helaas een niet mee werkende en onbegripvolle baas.

Ik laat nog wat weten voor komende week!

Sjus!

Esmé

Hoi Esmé,

ik ben geïnteresseerd én nieuwsgierig. Ik mag zelf ook graag freubelen en schilderen dus vind het ook altijd leuk om de uitspatting van een ander te bewonderen.

Maar.. waarschijnlijk heb je je site al eens prijs gegeven maar zou je het voor mij nog eens willen doen..???

Groetjes Renske mv Isa en Meike

De website is;

WWW.MESJOGGE-KINDERKUNST.NL

Succes met freubelen enne,.. mogen wij er ook iets van zien?  Vind dat ook altijd zo leuk! Er zijn hier namelijk een boel crea mama's!

Tja ik heb nu mijn eigen deurtje geopend haha

Ik heb aardig wat op de foto gezet voor een agenda dus ik zal ze op hyves zetten om te versturen en dan open ik wel een freubeltopic. Maar ik freubel puur voor mijzelf hoor!!

Ga nu naar jouw site, ben superbenieuwd

Groetjes!!

Nou sorry maar ik bedank even voor de eer: ik heb namelijk van de belasting gehoord dat jij errugh veel vraagt voor je doeken

grapje hihi

Groetjes van Cissy

Terug
Bovenaan