voor de gek???

A

Anoniem

Guest
Wij hebben in aug een MK gehad. Ondanks dat de zwangerschap toen niet gepland was, waren we stomverbaasd maar super blij. Dit heeft zon gevoel losgemaakt dat we na de MK besloten hebben om er gewoon voor te gaan.
Ook het advies van de Gyn om 1 menstruatie af te wachten slaan we in de wind en we zien wel wanneer het raak is...
Nu had ik dinsdag een vreemd gevoel in mn buik, net of ik ongesteld moest worden maar dan minder hefig... En gisteren had ik vlagen van misselijkheid. Heb mezelf 'streng' toegesproken dat dat nog helemaal niet kan en dat ik het gevoel van afgelopen dinsdag wel ingebeeld zou hebben en die misselijkheid ach ieder zn eten valt wel es verkeerd... Had besloten om het los te laten....
Sta ik net onder de douche... komt de waterstraal over mn tepel heen. Auw! das verd*md gevoelig...
zal het dan toch??? of houd mn lijfje me voor de gek....
Heb met mezelf afgesproken dat ik moet wachten tot 15 september om te testen... dan is het 4 week na mn MK...
Ik weet dat je je heel veel kan inbeelden dus we hopen op een niet te grote teleurstelling... Zou aan de andere kant wel heel fijn zijn als we zo snel weer zwanger zouden zijn....
We shell See...

Liefs Butterfly86

hoi butterfly86,
het kan zijn dat je lijf je je voor de gek houdt maar het kan ook zijn dat je weer zwanger bent.
dus dat is echt nog even afwachten en testen.
hopelijk ben je weer zwanger.
succes met wachten

Hoi, natuurlijk kan het dat je zwanger bent. Maar ik heb ook al vaker gedacht dat ik wel eens zwanger kon zijn door allerlei kwaaltjes en zelfs misselijkheid bij vlagen ook deze ronde weer maar ben tot nu toe nog niet zwanger. Je lijf kan je inderdaad goed voor de gek houden en ik denk ook dat ik dan dingen DENK te voelen gewoon omdat ik het graag WIL voelen......Tja, je kunt alleen maar afwachten en dat kan erg lastig zijn. Hopelijk blijk je toch zwanger te zijn.........succes met wachten.....

Dat douchen herken ik wel inderdaad - had ik ook aan begin van zwangerschap.
Er zit niets anders op dan nog even geduld hebben, kalm blijven, jezelf niet gek maken en dan testen. Succes !

Terug
Bovenaan