voor de huggies fans!

A

Anoniem

Guest
de huggies zijn bij de etos 3 halen 2 betalen. Tot volgende week zaterdag begreep ik. Scheelt toch!!!

Alleen lijken hier veel pampers fans te zitten als ik het zo lees

nee hoor hier een huggies fan als ze in de aanbieding zijn hihi.... Ik heb ze gisteren opgehaalt met 10 potjes voor 8 gehaalt en ik had nog een bon 10% korting van felicitas..... dus ik heb voor 3 pakken en 10 potjes maar 24,30 betaalt!!!!!!
geen geld vond ik hihihi en veel babyzegels he!

Wel een vraagje misschien weet iemand dat.... Ik zou graag meer willen kopen maar ik heb nu al 6 pakken maat 4 (verschillende merken, dus ook gewicht is anders) in voorrraad... zou dat genoeg zijn voordat hij weer in maat 5 moet of zou ik meer kunnen kopen?? Bij de maat 3 was ik net met de laaste pak bezig toen hij naar maat 4 moest gelukkig... maar mijn geluk zou toch wel eens kunnen aflopen....

grt suuz mv joshua 8-2-07

Hai Suuz

ik was laatst voor 11.00 uur bij de etos en toen kreeg ik dubbele babyzegels omdat ik voor 11.00 er was. Ik wist het niet, jij wel??? Misschien een tip...

maat 5 heeft mijn dochter nog aan gehad 's nachts (3 maanden voor ze 4 jaar werd was ze 's nachts zindelijk zonder ongelukjes, jaja, 2 dagen na de geboorte van Vera hihi). Dus zelfs kindjes van 3 jaar kunnen maat 5 aan. Denk dat je dus met maat 4 al heel ver komt!

dank je wel, mariele (goed geschreven?)!

Maar helaas doen de etos hier niet aan de actie mee denk ik want ik ben altijd voor 11 uur in etos omdat het anders te druk is... Dus waarom hier niet?? geen idee ga morgen vragen!!!!

grt suuz mv joshua 8-2-07

Terug
Bovenaan