voor de januari moeders en een beetje meer voor hester

hallo,

Hebben jullie nog steeds geen eigen forum..belachelijk..hebben jullie al een melding gedaan met een vraag of dit kan worden aangemaakt!
Ik had begin mei een bericht gestuurd naar de provider maar nooit iets terug gehoord..slordig he..
Nou..ik hoop dat jullie allemaal lekker zwanger zijn en boven op een wolk zitten..met kwaaltjes enal!! En rerveer een plekje voor mij want ik ben hard mijn best aan het doen om z.s.m weer terug te komen naar het forum "zwanger zijn "
Goed maar voor nu zit ik weer bij zwanger worden..snik..nee hoor, het gaat best goed met mij en heb veel vertrouwen in een nieuwe ronde..

speciaal voor hester...gaat het goed..ik wil je nog even zeggen dat ik veel aan je steun heb gehad je lijkt mij echt een super meid!

liefs Issabel
 
he Issabel,

Fijn om van je te horen zeg en blij dat het weer beter met je gaat.

Maar een supermeid ben ik echt niet hoor,en helemaal vandaag niet.

Heb vandaag een echte hormoondag gehad en dat hebben ze hier in huis geweten ook helaas.

Maar ik hoop en bid met je mee dat je ook weer gauw bij ons op het zwanger zijn forum kan komen hoor.

Meid, echt leuk dat je aan ons en mij denkt.

Veel liefs hoor Hester  

 
Hoi, wat   leuk dat je nog even   reageert.     Kwaaltjes zijn gearriveerd en   soms is de rozewolk er ook!  Veel succes bij de volgende   ronde!!!!!Groetjes Suzanne
 
Terug
Bovenaan