Voor de keerste zwanger en alles is mij nog een beetje vreemd

A

Anoniem

Guest
Ben nu 6 weekjes zwanger en krijg 13 april mijn eerste echo.

Echter vind ik alles nog wel een beetje vreemd, de ene dag ben ik een beetje misselijk en heb ik last van gevoelige borsten, de dag erop weer niets.
Ik ben best bang dat er iets niet goed gaat, ik heb ook geen idee wat allemaal normaal is en wat niet. Hebben jullie nog tips? Ook heb ik een rommelend gevoel in mijn buik is dit normaal?

Hoi Loesie,

Ik ben voor de derde keer zwanger en ik weet uit ervaring dat wat je beschrijft err allemaal bij hoort. Je ruikt nu alles veel beter en je kunt misschien bepaalde luchtjes niet meer goed verdragen en wordt je misselijk. Dit is heel normaal (heb zelf ervaring met de lucht van bami, verders was iknooit misselijk). En wat betreft gevoelige borsten, wen er maar aan, je borsten groeien tijdens je zwangerschap een beetje mee ivm melkklieren voor de melk productie. Het enige wat ik je als raad kan meegeven. GENIET ERVAN en denk niet teveel na over wat eventueel kan gebeuren. Luister naar je lichaam, wordt je moe ga dan even lekker liggen.
Meis, succes en geniet er lekker van.

Liefs Charlie

hallo,

Ik ben voor de 2e keer zwanger en ook ik herken je onzekerheid, het is heel normaal hoor dat je er last van hebt en ik kan je verzekeren dat het alleen maar erger word als je eenmaal een kleine in je handen hebt!!! Ook wat betreft je klachten weet ik er alles van! Ik kon niets ruiken of ik werd misselijk, ook mijn borsten zijn gegroeit naar een  cup waar je  U tegen zegt!! Straks als ik zelf ga voeden is Pamela Anderson jaloers op mij! hahaha

Geniet maar van alles wat er komen gaat, de tijd vliegt voorbij( ook al lijkt dat nu niet zo!)
Liefs Odette(38+2)

Terug
Bovenaan