Voor de liefhebber....

Hoi frederique en Monique en alle andere die het mee willen lezen,

Lekker van jullie vrije dag genoten?
Hier maar weer even de volgende reactie om het zoeken niet tee moeilijk te maken.
Heb een heerlijk avondje gewerkt, nu morgen aond nog en dan lekker een dagje vrij!
Ben momenteel erg aan het twijfelen of ik nu wel of niet mijn ei al heb gehad! Normaal gesproken voel ik hem altijd, gisteren tijdens het douchen mijn baarmoedermond gevoeld en deze leek wat open te staan, maar verder eigenlijk nog niks gevoeld. Misschien dat ik bij mijn volgende cycles ook maar aan de maybe baby moet, want temperaturen is voor mij niet cht een opsie.
Eigenlijk is het heel erg oneerlijk dat een man continu vruchtbaar is als hij goed zaad heeft, maar een vrouw maar 5 dagen per cycles.
Moet ook eerlijk bekennen dat ik wel heel erg bezig ben met zwanger worden en dat eigenlijk helemaal niet wil. Alles staat in het teken van zo snel mogelijk zwanger worden. En of dat nou zo goed is.......?

Nou wens iedereen werkse morgen, vooral Fred. Zo'n eerste werkdag is altijd weer even wennen. Kom je gelijk met een donderklap van je roze wolk af!

Liefs Nienepien

Heeeeee Nienepienetje,

Ik ben inderdaad wel weer even van mijn roze wolk afgetuimeld. Ik kon vandaag meteen weer flink aan de bak!!
Maar goed, de kop is er weer af zeg ik dan maar.

Wat rot dat je niet weet of je je eisprong hebt gehad. Misschien is een ovulatietest inderdaad wel een goed idee want je wilt je eisprong niet missen natuurlijk!! Ik ben net als jij veel teveel met zwanger worden bezig en ik probeer het niet te zijn maar ik kan het niet goed stoppen. Je bent toch continu bezig met je lijf "voel ik wat? Mijn borsten zijn wel erg gevoelig. Die steken in mijn buik voelen toch echt anders dan menstruatiesteken. Goh,nog steeds niet ongesteld" Ga zo maar door. Zo praat ik ongeveer de hele dag tegen mezelf!!
Maar goed, feit blijft dat ik negatief blijf testen dus voorlopig ga ik even niet meer testen. Ik heb vandaag met mezelf afgesproken niet voor het weekend meer te testen (ik betaal me scheel aan die testen!!).
Ben je nu morgen vrij? Volgens mij wordt het dan best lekker weer dus je hebt mazzel meid!
Ik ben heel erg moe op dit moment en zou het liefst niet klussen maar zelfs ik ben bang dat ik mijn eisprong mis.. Belachelijk maarja.. stel je voor!
Ik ga zo even een clear blue ovulatietestje doen voor de zekerheid. Mijn rust vanavond is me dat geld wel waard haha.

Monique, hoe is het met jou? Ook druk aan het klussen?

Nou meiden, ik weet niet of ik er morgenavond ben dus uiterlijk spreek ik jullie woensdag weer!

Dikke knuf F.

Heyyyyyy meiden,

Hier aande kant zijn we ook druk aan het klussen.
Ik ben er ook teveel mee bezig, maar ja als je iets heeeeeeeel graag wilt!
Ik heb op het nachtkastje een temp. lijstje.
Dar staat dus de data op, temp, en tijd en bijzonderheden bijv. of mijn maybe een varen structuur gaf en of ik wat bloed verloor enz.
Ook zet ik erbij of we geklust hebben een o voor ochtend een a voor avond....
Van de week hebben we hier erg om moet lachen.
Ik zei tegen mijn man na het klussen, teken jij even af?
We hebben hier hartelijk om gelachen en zien de humor er wel van in.
Hij is zich er ook goed van bewust dat we eigenlijk omde dag "moeten".
Klinkt wat negatief maar zo is het niet hoor!
Maar..het valt soms niet mee.
Ik ben als de dood mijn ei te missen.
Ik temp. nu zo,n 36.5.
Als ik deze maand[zal zeer binnenkort zijn] wel een ei heb moet ik dat kunnen zien want dan is mijn temp. zo,n 37.0.
En natuurlijk de varentjes op de test.
Hebben jullie hem al binnen?
Vast ook zwangerschapstesten mee besteld! erg goedkoop daar.

Frederique, jij maakt het wel heeeeel spannend zeg.
Ik hoop het zo voor je he, het feit dat je moe bent klinkt "positief"
Of is het "na de vakantie"moeheid?

Nou meisjes, tot gauw.
Ik moet zo naar mijn werk, ze moeten n.l fiks bij ons bezuinigen en er zullen zelfs gedwongen ontslagen vallen.
Knap klote!
Ik vind het wel heeeel spannend allemaal.
Ik wil n.l helemaal niet weg!

Tot gauw!

Liefs, Monique2

Ha meiden ,

Ben als vanochtend als een gek door het huis gegaan, om vanmiddag lekker naar het strand te kunnen, is de zon weg!!! Nou ja, dan ga ik zo maar sporten (is maar een jaar geleden dus word wel weer eens tijd)

Heb goed nieuws, heb duidelijk gisteren mijn ei gehad!!! Weet alleen niet of we op de meest ideale dagen gehobbiet hebben. Gisteren en zaterdag.
Nou ja, ga maar afwachten, 2 weken zijn zo voorbij!

Vind het nu ook wel heel spannend bij je worden Fred!!! Hoe langer het duurt hoe meer hoop!

Monique, krijg je vandaag te horen of je ontslagen word? Hoop het zeer zeker niet! Rottig hoor al die onzekerheid!
Enne succes met klussen!!!

Liefs Nienepien

Hoiiiii,

Volgens mij heb je op de juiste dagen jullie hobby uitgevoerd!
Die mannelijke vechtertjes geven niet snel op!!!
Ik vind het echt bijzonder dat je dat voelt.
Ik zal er deze maand wat bewuster van zijn, misschien valt mij het een en ander dan wel op.

Ik ben niet ontslagen.
Er word eerst drastisch bezuinigd [werk in de zorg,moeten met 1 pers, minder beginnen]
Dus dat betekend nog sneller werken [en NOG minder tijd voor de bewoners]
We worden nu wel goed op de hoogte gehouden over de volgende stappen.
Contracten worden niet verlengd.
Maar dat er gedwongen ontslagen zullen vallen is duidelijk.
Ik vind dit werk n.l erg leuk.
Stel dat ik in sept. wel ontslag krijg en ik ben dan zwanger, wie neemt er een zwangere aan!
Ik laat het wel op me af komen, maar vervelend is het wel.
Het weer viel hier enorm tegen.
Was bewolkt, aardig wat wind.
Wel gaaf dat je in de buurt van het strand woont!
Jij werkt toch ook in de zorg Nien?

Dit forum werkt trouwens verlavend!
Ik moest weer even kijken.
Ik zal me zo even omkleden en mijn ORANJE outfit aan doen [grapje]
Maar ik ga straks zeker voelbal kijken.
Zo,n wedstrijd is wel leuk om naar te kijken!
Moedigen jullie de oranjes ook aan!!

Liefs, Monique2

Hoi Monique,

Gelukkig dat je niet ontslagen wordt.
Ik werk inderdaad ook in de zorg en bij ons is er vorig jaar al flink ingekrimpt. Zijn er in de totale 24 uurs bezetting 16 uur bezetting afgehaald. En dat merk je, maar moet ook eerlijk zeggen dat je er na een jaar weer behoorlijk aan gewend bent.

Had die taal fouten eigenlijk niet eens gezien. Zelf typ ik ook wel eens zo slordig, dat ik niet snap dat jullie er altijd uit komen.

Als ik mijn eisprong voel heb ik een soort steekjes aan een kant, vlak boven mijn heup. Weet alleen niet of mijn ei op het moment van de 'pijn' springt of al gesprongen is!
Vind het wel spannend , want kan nu wel over 14 dagen testen of maandverband kopen.
Je hebt het vast al 99x verteld maar wanneer verwachtje jij nou je nod???

Zou het zo onwijs gaaf vinden als we met z'n drieen naar het maart forum gingen.

Kheb m'n oranje shirt al aan, en ga er van genieten!

Liefs Nienepien

Ps: Fred, is er al iets te bekennen van een duiveltje?

Dag lieve meiden,

Even snel een berichtje vanaf mijn werk want vanavond ga ik zwemmen (ik zwem elke woensdagavond) en ik wilde jullie niet NOG een dag missen haha.

Nieniepien, volgens mij heb je ook op de juiste dagen geklust!! Wat ontzettend spannend zeg!!! Je laat alle kwaaltjes die je misschien krijgt wel meteen weten he?!
Ik duim in ieder geval voor je. Ookal zou ik je heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel erg missen op dit forum als het meteen raak is maar ik ga je dan gewoon stalken op het zwanger forum haha (dat geldt ook voor jou Monique!!).

Monique, wat lekker dat je niet ontslagen bent! Dat is toch weer even een zorg minder. Kun je je weer helemaal storten op het zwanger worden. Je hebt helemaal gelijk trouwens... dit forum is echt verslavend!!!

Ik ben trouwens nog steeds niet ongesteld. Voel wel vaak een raar gevoel in mijn onderbuik maar verder heb ik niet echt zwangerschapskwaaltjes. Vorige week had ik hele gevoelige borsten maar dat is nu al weer wat minder. Ik zit echt constant in onzekerheid. Word ik nu ongesteld of ben ik misschien wel zwanger.. Ik denk persoonlijk nog steeds dat ik niet zwanger ben. Als ik van het weekend niet positief test dan is de kans ook weer wat kleiner want de laatste dag van de vakantie en de eerste 2 dagen thuis hebben we geen sex gehad (ik ging ervan uit dat ik toen allang een eisprong gehad moest hebben).
Ik heb me voorgenomen om van het weekend een test te doen. Heel erg spannend aan de ene kant maar aan de andere kant heb ik al 4 negatieve tests gehad deze maand dus ik heb de hoop al verloren.
De maybe baby heb ik nog niet thuis. Het geld is al wel afgeschreven van mijn rekening dus hopelijk krijg ik het volgende week!

Meiden, ik moet het een beetje kort houden omdat ik op mijn werk zit. Ik vrees dat ik pas morgenavond weer achter de computer kan kruipen (maar misschien na het zwemmen nog even).

Tot gauw, veel succes allebei en een dikke knuffel van Frederique

Terug
Bovenaan