Voor de mama's met jongetjes..

Ik heb ff een vraagje: Als Dylano op zn potje zit, hangt zijn plassertje er weleens uit. Als ik het plassertje dan voorzichtig in het potje wil doen mag dat niet van hem.

Met een luier verschonen mogen we er ook niet aankomen. Het gebeurd geregeld dat de onderkant van zn plassertje rood is, door urine. Hier gebruiken we dan Sudocreme voor, en dan is het ook zo weg.
Nu belde mijn vader daarstrax, en die zei dat het niet goed was dat je niet aan zn plassertje mag komen. Nog niet op deze leeftijd igg.
Het was hem ook opgevallen (Dylano was daar blijven slapen vant weekend) dat hij moeilijk deed met zn plassertje.
Mijn vader denk dus aan een ontsteking oid, maar dan onderhuids.

Nu vraag ik dus aan jullie: Is het geen fase van hem, dat hij ontdekt dat hij een jongetje is. Hij ziet papa en mama toch weleens bloot, en ziet dan dat er tussen hem en mama iets anders is. Ik heb zoiets weleens gelezen op i-net.
Of doen jullie mannekes niet moeilijk als je aan hun plassertje moet komen.

Ohja, onder de douche wassen is geen probleem.

Liefs Deb.

hai hai,
jelte vindt zijn piemeltje juist hartstikke interessant en we mogen dr ook gewoon aankomen. Met insmeren, wassen en afdrogen. Is ook nooit anders geweest eigenlijk.
Merk je dat dr nu verandering in zit of heb je dr nooit zo opgelet?

Ben benieuwd...

Gr. Saskia.

Hey Deb,

Heel toevallig hadden wij dit de laatste 2 dagen met onze Rowan.
Nu zag ik ook dat het aan de onderkant rood was. met sudocreme was het idd zo weg.
Op dat moment mochten we ook   niet aankomen, of ja liever niet.
En was hij steeds auw aan het zeggen.

Ik zou het gewoon ff in de gaten houden, misschien is het een fase.
Zegt hij er ook echt auw tegen?

Als het aan de binnenkant zit dan zou het toch ook opgezet moeten zijn, zul je denken niet?

Ennuh het piemeltje in het potje hangen is volgens mij gewoon eigenwijs gedrag, van nu zit ik lekker laat me dan zitten ;-) ook herkenbaar uit de potjestijd van Rowan, met de wc verkleiner hebben we dit probleem niet meer gehad, moeten hem alleen vergenoeg op de wc zetten, anders met hoge druk piest ie er overheen. haha.

Groetjes Naat

Hoi hoi,

Heej Naat, nou kom ik je hier weer tegen! Das lang geleden ;-)

T is iets van de laatste tijd. Ik denk ongeveer sinds ik met potjestraining ben begonnen.    
Vantevoren heeft hij er nooit last van gehad, dan moest hij altijd lachen als we eraan zaten.

Liefs Deb.

Hey!!

Jesse vind het niet erg als ik aan zijn pielemans kom, maar hij gaat wel lachen en wil er ook meteen aan zitten. Hij zit er zelf   veel aan.
Geen idee waarom Jou zoon dat doet, maar misschien heeft hij er wel pijn aan.

Groetjes Linda

Hoi meiden,

Heb net ff naar de HA gebeld en het uitgelegd. Ik moet vanmiddag om 15.00 met hem naar de HA. T is idd nog niet echt normaal dat we er niet aan mogen zitten.

Hou jullie op de hoogte!

Liefs Deb.

hi debbie

ik herken je verhaal gelijk! djaimy heeft/had daar ook last van en toen had hij een licgte blaasontsteking maar teon dat over was bleef hij auw zeggen! weer naar de dokter en hij heeft dus een te vernauwde voorhuid, zit te strak dus moesten we naar de uroloog om te kijken of hij besneden moest worden maar dat hoefde gelukkig niet nu heb ik een hormonale zalf gekregen die ik 6 weken moet smeren en dat zorgt dat alles een beetje soepeler wordt! mischien is dat ook wel bij dylano?? veel succes bij de dokter en we horen het dan wel.

groetjes angela

hi debbie

ik herken je verhaal gelijk! djaimy heeft/had daar ook last van en toen had hij een licgte blaasontsteking maar teon dat over was bleef hij auw zeggen! weer naar de dokter en hij heeft dus een te vernauwde voorhuid, zit te strak dus moesten we naar de uroloog om te kijken of hij besneden moest worden maar dat hoefde gelukkig niet nu heb ik een hormonale zalf gekregen die ik 6 weken moet smeren en dat zorgt dat alles een beetje soepeler wordt! mischien is dat ook wel bij dylano?? veel succes bij de dokter en we horen het dan wel.

groetjes angela

Terug
Bovenaan