Voor de mama's van een meisje die nog een winterjasje zoeken

A

Anoniem

Guest
Hoi allemaal,

we hebben er 1!!!! Ik had overal al gekeken en nu heb ik er eindelijk eentje gevonden een leuke winterjas. Bij de Zeeman voor maar 12,99 en ze hebben er maar een paar van binnen gekregen, dus ook niet het hele dorp loopt erin.

Ik heb de roze in maat 74 gekocht en de beige in maat 80.

Misschien een idee voor andere mama's die zich suf zoeken

Groetjes Ilona

Leuk. Zucht.... voor jongens is toch echt minder snoezig spul te koop. Meer met humor en stoer. Is wel leuk hoor, maar snoezig vind ik toch ook wel wat hebben.

superleuk! ik ga kijken!!!!
heb jij er nou twee, in twee kleuren?

groetjes,
daphne

Ja, in twee kleuren en in twee maten. In maat 74 heb ik die roze en die beige in maat 80. Ze hebben ze van maat 68 tot maat 86. Ik vond ze zo schattig en helemaal niet Zeeman eigenlijk, dat ik ze wel even moest showen. Ik was namelijk al twee weken op zoek naar een leuke winterjas. O.... ja als je gaat kijken, hier in Huizen hingen ze bij de kassa in plaats van bij de andere jasjes.

Groetjes Ilona

Ja, die Zeeman is zo gek nog niet! Ik kan ook wel eens iets leuks vinden voor Jarno. Zij zomerjasje heb ik er o.a. ook vandaan. En ze zij er zo weer uit, dus wel zo prettig als het te betalen is.

Lien.

Oh erg schattig....ik heb helaas al jassen in alle maten,  per maat wel 2 of 3 maar dat is niet zo erg ivm wassen enzo...ook zijn ze niet allemaal even dik, dus we zijn ontzettend voorbereid al...heeft voordelen nog een dochter die in hetzelfde seizoen is geboren, maar het is wel slecht qua shoppen....

groetjes Yvonne

Terug
Bovenaan