Voor de mama's: afvallen

Hallo allemaal,

Zijn jullie al afgevallen (of nog bezig)?

Ik ben zelf nog hard bezig.. ik woog voor mijn zwangerschap 57 kg op 1.67m had er zo mijn best voor gedaan en had een mooi lichaam. Ik at gezond en sportte 1x in de week. Tijdens mijn zwangerschap ben ik 15 kg aangekomen. De eerste 7 kg ben ik kwijt geraakt in de eerste 6 weken, maar daarna gaat het heel erg langzaam. Ik baal er wel van.. voel me nog totaaaal niet mezelf. Wel pas ik wel in wat oude kledingstukken, maar aan skinny jeans begin ik nog maar niet.. Het meeste zit er aan op me billen! Vreselijk!

Hoe staat het bij jullie ervoor? En vinden jullie de tijd en vooral de energie om te sporten?

hey,

ik ben niet meer echt bezig met afvallen. Woog voor mn zwangerschap 63 kilo met 1.78m. Sportte 2x in de week. s'Avonds een keer en op zondagmorgen. Tijdens de zwangerschap ben ik ongeveer 20 kilo aangekomen. De eerste 12 kilo waren er zo af en de rest ging ook wat langzamer. Weeg nu na 5 maanden nog 65/66 kilo. Sport weer 2x in de week, op dinsdag avond en zondagmorgen. Doe daarbij ook buikspieroefeningen tijdens mn training. Op dinsdag avond past mijn moeder op en dan blijft hij daar ook slapen omdat ze op woensdag heel de dag oppast. En op zondag is mijn vriend meestal thuis en af en toe past er iemand anders op.Pas veel dingen al wel maar mijn favoriete broek nog niet helaas, heb wel een goede vervanging gevonden in een maatje groter!!!

Hoi,

Ik ben ook bezig met afvallen.
Was 20 kilo aangekomen in de zwangerschap.
Ik ben er nu 7 kwijt..nog 13 kilo te gaan.
Vanaf maandag 2x in de week ook weer sporten fitness.

Liefs

Hey,

Ik was 58 kilo bij 1.65. Trost op mn figuurtje. (is een tijdlang anders geweest) en met sporte nooit!! Werkte bijna 60 uur in de week en heel de dag lopen dus conditie en beweging genoeg. Ik ben met de zwangerschap maarlieft 27 kilo (!!) aangekomen. mn dochter is van 17 mei. Ben met een kz bevallen en gelijk uit tt zkh (4dagen later) 12 kilo kwijt terwijl mn dochtertje maar 2350 gram was! Zit nu nog op zn 63 kilo en wil de laatste kilo's nog kwijt, maar ben dus geen sportfanaat! Ik wacht t rustig af..

Liefs

Terug
Bovenaan