voor de mama's met een jongetje

Ik heb een vraagje: Als Liam moet plassen moet hij daar eerst een klein beetje kracht (je ziet hem echt even 'drukken' zeg maar) voor zetten én hij plast altijd in 2x (wel vlot achter elkaar).....hebben meer jongetjes dit? Misschien is het wel heel normaal hoor, ik weet het gewoon niet.....

Liefs Kim

Dat is me nog niet opgevallen bij Quinn.
Quinn plast wel veel naar mijn idee, maar niet dat hij kracht moet zetten of zo.
En bij yordi heb ik dat ook nog nooit opgemerkt.
Maar ik denk niet dat het kwaad kan of zoiets, want zelf zet ik ook wel eens wat meer "kracht"tijdens het plassen om sneller klaar te zijn bijvoorbeeld.
En Quinn plast ook niet in 2x zoals jij beschrijft.

Nope, hier ook niet... Dat hebben ze me trouwens wel een keer gevraagd bij het cb (of hij kracht moest zetten en in 1 keer plaste), maar toen plaste hij gelijk zonder kracht te zetten in 1 grote straal de arts onder, hahahaha, dus ik hoefde geen antwoord meer te geven.

Ben benieuwd of het iets betekend. Laat je even weten?

Was vergeten erbij te zetten dat ik ook nog wou zeggen dat als je het niet vertrouwde of geen goed gevoel bij had, je het gewoon eens op het cb of bij je ha moet aangeven. Maar las net dat e dat als van plan was om te doen.
Succes en ben benieuwd wat ze er van zeggen. Laat je het nog even weten??

Volgende week dinsdag moet er zijn, dus dan zullen we meer weten....kan op internet niets vinden, dan krijg je allemaal dingen met plassen en zwangerschap enz enz. Ff afwachten dus tot volgende week! Ik laat het jullie weten! Thanx :)

Terug
Bovenaan