voor de mamma's uit Veenendaal

het leek me leuk om een foto te plaatsen van allemaal. zodat iedereen dan weet hoe we er uit zien.  allemaal mamma en uit Veenendaal. ha ha ha ha

hier zie je een foto die gemaakt is in het zkh toen Jr de wieg in mocht. en dus de couve uit.

Ik zie ze wel... vreemd... dan weet ik het ook niet. Op www.tibonia.nl staan we ook. Ik ben ook wel benieuwd naar jou meisjeb (weet ff je voornaam niet). Als je  hier niet meer over jezelf kwijt wilt kun je reageren via onze website (komt wel eerst op de pc van mijn man terecht, dus ik kan niet direct reageren). Ik heb veel vrienden met kinderen, maar op 1 na (kind kan elk moment geboren worden) heb ik niemand in mijn omgeving die in dezelfde fase zit, en al helemaal neit in Veenendaal. Maandag begin ik met een cursus babymassage, hoop dat ik daar wat mensen leer kennen in ieder geval.

hoi riannet,

Ik zag net jou foto, jou dochter is toch 21 juli of 22 juli geboren?
Ik heb namelijk tegenover jou in het ziekenhuis gelegen, misschien weet het niet meer.
Jij kwam toch 's nacht de kamer op?
Ik mocht de 22ste weer naar huis met onze dochter Anouk.
Grappig dat ik jou nu hier weer zie.
Misschien moeten we maar eens een ontmoeting houden met de meiden uit veenendaal.
groetjes Liennie

Heej Liennie,
Dat klopt ja! Jij lag tegenover mij: kan me de naam Anouk nog herinneren! Wist niet dat jij ook uit Veenendaal kwam en ook hier actief was. Een keer een ontmoeting regelen lijkt me erg leuk! Ik ben ook geen geboren Veense hoor: uit de Achterhoek via Almere, Apeldoorn en Ede in het Veen terechtgekomen, we wonen hier met erg veel plezier.
Ja, Lydia en Anouk schelen elkaar maar een paar uur: Anouk was toch rond een uur of 3 geboren? Lydia om 21.46 uur.  
Maar goed: als er nog meer Veense moeders zijn: meld je aan en dan organiseren we iets leuks met onze kids!
En wat betreft mijn foto's: heb ze gekopieerd uit mijn eigen archief, werkte op het juliforum wel volgens mij, tenminste, daar niet gehoord dat ze niet te zien waren. Maar goed, op www.tibonia.nl staan ook plaatjes van ons.
Groetjes, Rianne en Lydia

hoi Rianne

Dat je dat allemaal nog weet, ik was het al weer vergeten, zag toevallig jou foto's en dacht die kan ik uit het ziekenhuis.
Anouk is inderdaad rond drie uur geboren om precies te zijn 14.53u
dus ze schelen maar een paar uur.
Ik schrijf hier bijna nooit maar lees wel veel mee.
Heb je toevallig msn?
Dan kunnen we misschien iets organiseren al die anderen dat ook leuk vinden.
Heb af en toe ook kontact met jantine dus...
groetjes Liennie

Terug
Bovenaan