Voor de Mei moeders 05

Dag zwangere mei moeders!

Ik heb weer een mailtje gestuurd naar het adres wat ik had gekregen (trouwens erg bedankt daarvoor)!. Dus wie weet gaan ze eindelijke onze mei moeders Forum aanmaken. Want ik zit te popelen op met jullie te kletsen.

Ik heb vandaag wat ongi gevoel in mijn onderbuik en ben wel een beetje bang. Het lijkt net alsof ik ongi moet worden maar gelukkig is er nog geen bloed te zien. Misschien het groeien van de baarmoeder? Hebben jullie dit gevoel ook? Verder voel ik me goed, gevoelige nee dat ik niet het goede woord, errrug pijnlijke borsten! En dat is het wel zo'n beetje. Hoest met jullie? Hoe gaat het met jou moi? We hebben nog niet echt een duidelijke plek he en de lol gaat er een beetje af bij dit forum hebben jullie dat ook? Komt er bijna niet op en het duurt nu al 2weken voordat ons forum de lucht in komt.!!

Sorry ik ben een beetje saggie (ik ben moe!!).

Liefs Bibi, 5wk 3dg
 
Hoi Bibi,

Ook ik heb vandaag een mailtje gestuurd naar dat email-adres...maar nee hoor, nog geen mei-forum...ook ik zit te poppelen...helemaal geweldig lijkt het mij om je naam om die lijst zien en lekker over je kwaaltjes te zwijmelen...zo bijzonder allemaal!

Ik heb ook af en toe dat ongi gevoel hoor,,,en gelukkig heb ik vaak gelezen dat de andere meiden daar ook wel eens last van hadden,,,en het blijkt inderdaad het groeien van je baarmoeder te zijn...Ik voel mij ook prima...s' morgens moet ik echt eten, want anders word ik duizelig en wat gevoelige borsten en moe....als het zo blijft mogen we niet mopperen he!!

Ik hoop je snel op het mei-forum te spreken! Leuk he,,,dat wij er allebei heen gaan!!! Jipppiiee ben nog steeds zo gelukkig!!

Ik heb het trouwens wel al aan de mensen om ons heen verteld...zo leuk kan ik echt niet voor me houden hoor!!

Liefs moi, 5 weken 1 dg(?)
 
Ik heb echt dezelfde symptomen als jullie. Ongesteldheidsgevoel(maar toch anders, vooral aan de linkerkant heb ik een 'trekkerig' gevoel), ontzettend pijnlijke en gevoelige borsten vooral als ik erop lig! En heel snel moe en stemmingswisselingen. Stomme hormonen haha!

Nou hopelijk tot snel op het meiforum. Ze moeten een beetje opschieten

liefs

vanaf de eerste dag van je laatste menstruatie moet je toch rekenen? Hebben jullie dat ook? Dan ben ik officieel 4 weken en 6 dagen zwanger.

O ja, en deze site is echt geweldig

http://vaderschap.org/cgi-bin/yawps/modules/Progress/index.cgi

je kunt de ontwikkeling van je kindje elke dag bekijken! Echt te gek. Als je bovenstaande link kopieert en plakt kan je zien hoe ver ik(en jullie waarschijnlijk ook) ben ;)
 
Als ik uitga van de eerste dag van mijn laatste ongi ben ik al 5 wkn en 6 dg...mijn laatste ongi was 22 juli...dus zou ik eigenlijk eind april uitgerekend zijn...maar volgens mij was mijn ei pas op dag 21 gesprongen, dus ben ik iets minder ver...daar hou ik het maar op...dus 5 wkn en 1 dg...

Spannend allemaal he dames!!! Ik hoop dat we een mooi en gezellig forum krijgen!! Ik heb er zin in!!

Liefs, moi xxx
 
Hoi Barbarella,

Wij zijn precies op de dag af even ver! Da's ook wel toevallig. Morgen 5 weken...
Ik hoop ook dat het forum snel in de lucht is. Lijkt me gezellig!
groetjes,
Stephanie
 
Ik hoop maar dat we gauw naar ons eigen plekje kunnen. Ik kijk elke dag wel even om te zien of ons forum is aangemaakt. Maar helaas vandaag dus nog niet. Ik ga dit weekend weg met een personeels feestje. We blijven dan slapen en ik begin een beetje bang te worden. Ik moet namelijk een hele goede smoes verzinnen waarom ik niet drink. Dus als jullie nog tips hebben die zijn van harte welkom.

Tot gauw allemaal. Moi ik vind het ook nog steeds eeerrrruug fantastisch dat we nu samen naar het mei forum gaan. Kan echt niet meer wachten!!

Liefs Bibi 5wk4dg
 
Terug
Bovenaan