voor de meiden die er langer over deden

Dag meiden.ik heb een vraag voor de dames die er langer over deden om zwanger te raken!!!ik zit nu in ronde 10.en heb ben in jan gestopt met de pil.feb en in mei is me vriend geopereerd aan een abcess bij ze stuitje.In juli zijn we weer verder gaan klussen,in aug ben ik geopereerd.ik had een hydriaditis.dus alles bij elkaar is het wel logisch dat het nog niet gelukt is.Maar toch wordt het elke maand steeds moelijker,ik schrijf bijna nooit bij het zwanger worden forum,de kwaaltjes die ik heb als ik het moet worden,maar wacht het altijd netjes af.Ik merk aan mezelf dat ik er heel moeilijk mee kan omgaan om er niet aan te denken,alleen tegen me nod denk ik er wel erg aan.heeeft iemand mischien een tip?om er makkelijker mee om te gaan hoe deden jullie dat?bedankt gr manuela
 
Hoi Manuela,

Bij ons duurde het uiteindelijk 2 jaar. We zaten al in de medische molen toen ik tegen mijn man gezegd heb: "nu gaan we er even niet mee bezig zijn en lekker genieten van andere dingen". Dat hebben we ook gedaan vervolgens: carnaval en skieën en zo en wat denk je? Zwanger! Ik ben nu ruim 38 weken en hoop binnenkort moeder te worden van een zoon!
Dit gold ook voor mijn vriendin die moeder is sinds een paar maanden. Ook zij waren al een paar jaar bezig en hadden allerlei onderzoeken achter de rug en toen ze tegen elkaar zeiden dat ze er maar even niet mee bezig moesten zijn, raakte ze zwanger. Schijnbaar heeft je lichaam dat nodig of zo.

Dus, het is niet echt een tip en het zal ook wel moeilijk zijn, maar op een gegeven moment moet je proberen om er even niet mee bezig te zijn.

Ik wens je in ieder geval heel veel succes en hoop dat je binnenkort zwanger mag worden!

Groetjes,
Sanne
 
de beste maar moeilijkste tip die ik voor je heb is er gewoon niet meer bij nadenken tijdens het vrijen en en de rest van de tijd ook niet.
zelf heb ik er 2 jaar over gedaan en heb ook operaties achter de rug.ook mijn vriend heeft operaties achter de rug en nu zijn we dan na 2 jaar en 1 miskraam zwanger van een tweeling.
en nog ben ik bang dat ik ze kwijt raak. dus ook ik moet er verder niet meer over nadenken.

groetjes van een anoniempje
 
goede avond manuela,
Wij hebben er ook 2 jaar overgedaan en heb miskramen gehad.
En nu hadden we een paar maanden geleden zoiets van we gaan op vakantie en wij druk met vakantiebestemming zoeken enzo.
En op gegeven moment werd ik niet ongesteld en ja hoor was zwanger.Ben nu 11 weken en 4 dagen zwanger en we hebben al 2 echo's gehad en alles ziet er goed uit.
Dus zo zie je maar afleiding helpt en er niet aandenken is heel moeilijk ik weet het!
Wens jullie heelveel succes en hoop dat je snel zwanger bent.

ps heeft bij mij ook een jaar geduurd eer dat ik eens voor eerste keer zwanger was.
 
Terug
Bovenaan