Voor de meiden die inmiddels 5 dagen overtijd zijn/waren

A

Anoniem

Guest
Hoi meiden

hoe is het met jullie?
Is er bij jullie al wat te bekennen.... misschien iets positiefs?
Bij mij niet, ik heb net een testje gedaan en hij was hartstikke negatief.
Ik ben nu ruim een week over tijd.... en jullie?
Alleen het rotte is dat ik ook geen zwangerschaps verschijnselen heb, maar ook
geen ongi klachten. zal je zo zien word ik vandaag of morgen ongi zonder pijntjes en tekens vooraf! Grrrrrr

PS: hebben jullie dat ook dat je nu niet durft te klussen, bang om iets kapot te maken of alsnog ongi te worden... ik heb dat namenlijk wel!

Nou ik hoop snel te horen dat jullie zwanger zijn!
Meiden die zwanger zijn van harte gefeliciteerd! het is iedereen gegund.

Groetjes noomie22 ronde 5 1e kindje

Ik ben ook bezig de wordt me eerste ronde. Ik wil ook graag een 1e kindje.
Ga er maar vanuit dat je niet zwanger bent. Ik wens je in ieder geval veel geluk en dat je snel zwanger mag worden.
Kan jij me misschien wat meer vretleen of de vruchtbaarheidskalender gebruik jij die ook?
En doe jij ook eenkussen onder je billen?

Groetjes,
MAria

hoi noomi,

hier nog niet getest.. en ook niet ongi.. soms voel ik wel een soort van ongesteldheids gevoel.. en soms denk ik iets anders te voelen.. maar ik probeer er niet al te veel mee bezig te zijn deze week.. en dat lukt ook nog.. maar dat komt omdat er nu weer andere dingen zijn die me ook nog bezig houden.. toch heb ik het idee dat ik zwanger zou kunnen zijn maar losgelaten en denk dat het even afwachten is.. hoop dan dat ik snel ongesteld wordt.. maar er blijft ook een klein beetje hoop op mooi nieuws..ook omdat ik dus soms iets voel..

ook is dit de eerste ronde na de pil.. dus kan het heel goed zijn dat het allemaal wat van slag is.. alhoewel ik dat dan niet eerder heb gehad zo.. en na mijn zoon maar 11 maanden aan de pil ben geweest.. en dan ook wat is dan nog geen 24 uur afscheiding in vorm van bruin bloed.. en beetje rood bloed.. maar dat waren streepjes..

mocht ik zaterdag nog niet ongesteld zijn.. dan doen we nog een test..

jammer dat je test ook negatief is.. toch blijft je ongesteldheid niet zomaar weg denk ik dan.. moet toch iets zijn.. of misschien geweest??...
nou ja.. menselijk lichaam zit ook moeilijk in elkaar.. en ik begrijp ook daar soms geen snars van..

sterkte.. en ik laat ook even weten hoe dit afloopt..

greta

Hoi hoi,

Ook bij mij nog steeds geen ongi. Ik heb wel weer een test gekocht, maar probeer het testen zelf nog even uit te stellen. Hopelijk houd ik het vol tot zaterdag, dan ben ik 10 dagen overtijd.
Ondertussen denk ik nu dat ik af en toe een zwanger gevoel heb, maar als ik dan aan de test denk dan is het gevoel weer weg en denk ik: zinloos, doe die test nog maar even niet. Ook denk ik de gekste dingen: vandaag had ik verzonnen dat ik vervroegd in de overgang zou zijn. Echt suf. Nou als de volgende test weer negatief is en er volgende week geen ongi is dan ga ik maar eens even het een en ander na laten kijken.

Je zou zeggen bij iemand moet er toch eens wat gaan gebeuren binnenkort, dus ik hoop snel op positiefs nieuws van jullie.

Gr cc

Hoi Greta, Noomie en cc..

Dus we zitten nog steeds allemaal in hetzelde schuitje..Bij mij ook nog steeds niet te bekennen...En noomie..ik ben ook nog niet weer aan het klussen geslagen hoor, ik wil perse nog even afwachten, waarom weet ik ook niet..Als ik van het weekend nog niet ongi ben, ga ik denk ik zaterdag of zondag testen, maar vind dat toch ook wel weer eng..
Oh oh oh wat een gezeur he allemaal...Waarom kan het niet gewoon allemaal lekker regelmatig en duidelijk zijn...
We houden elkaar op de hoogte he...Ook als de rode duivels er zijn!! Laten we hopen dat in ieder geval één van ons geluk heeft...
Nou tot horens..
liefs skilte

hoi hoi

bij mij is er ook nog geen ongi te bekennen..ik ben anderhalfjaar geleden gestopt met de pil..

en ben nooit zo lang over tijd geweest..heb al een echo gehad,,omdat mijn baarmoeder groter was..en ik oud bloed had verloren..

sinds vanmorgen ben ik erg misselijk nu nog met vlagen..opgezet..meer afscheiding...begin een beetje gevoelige borsten te krijgen...ik weet het wel bijna zeker dat ik zwanger ben....ik voel het gewoon..

ik krijg over 2 weken weer een echo..5 juli...maar ik denk dat ik morgen ga testen..maar de gn zei wel..mischien heb je er wat aan..dat het soms wel even kan duren voordat de test positief is...

sucses

Hoi hoi,

Ook hier spannend. Ik ben nog steed niet ongi geworden en heb veel verschijnselen die naar het zwanger zijn kunnen lijden. Test eergisteren neg. Morgen of zaterdag opnieuw testen. wie weet.........

Spannend he.

Gr Aster (mama van Luuk 11-02-2004)

Terug
Bovenaan