Voor de meiden die mij kennen en hier helaas nog zijn

A

Anoniem

Guest
Hoi meiden,

Ik was hier aan het rondlezen en helaas zijn er nog niet veel 'bekenden' mij gevolgd naar het zwangerforum....
Ik wil jullie daarom heel veel sterkte en succes wensen en ik hoop dat jullie ook snel zwanger mogen zijn op welke manier dan ook. Er zijn nou eenmaal weinig geluksvogels als ik die gelijk aantellen. Maar in jullie ogen zijn het er natuurlijk veel te veel....

En misschien is wat minder 'forummen' geen slecht idee, ik merk zelf dat ik er erg onzeker van word, je leest zoveel wat niet op jou van toepassing is of hoeft te zijn, iedereen is nu eenmaal anders en beleeft het anders.
Waren we allemaal maar even vruchtbaar....

Meiden, zet hem op en tot 'ziens'!
Groetjes Roos

he lieverd ja ik ben hier nog
ik ben aan het afwachten, heb ongeveer maandag mijn nod of wat later.....
dus afwachten maa rhe
hoe gaat he tmet jou?

Heej Roseliek,

Ik ken je dan wel niet maar jouw raad van minder forummen is misschien wel een goed idee.
Ik surf al best een tijdje veel van deze forums langs (maar toch bleef ik hier hangen ... 't is hier het aaaallergezelligst )
Maar ik merk idd ook dat ik er alleen maar meer over ga nadenken en me dingen in mijn hoofd haal die niet voor mij van toepassingen hoeven te zijn.
Maarja, aan de andere kant is het heel fijn om ervaringen van anderen te horen over bepaalde dingen.
'T is een beetje dubbel

Liefs Mich

Hoi Roos,

Ik heb in het begin een paar keer met jou gemaild hier op het forum.
Fijn om te lezen dat je zwanger bent. Helaas ben ik weer terug na 8 weken zwangerschap. Hopelijk dat ik binnenkort toch weer zwanger mag worden!

Heel veel succes en geniet van je zwangerschap!

Liefs,
Rosanne

Hoi Fiepke,

Ja, afwachten! wat een rotwoord en een nog rottere bezigheid!
Met mij gaat hetgoed! ben zondag alweer 9 weken, weinig kwaaltjes, eigenlijk alleen heel moe en weinig eetlust.
maandag over 2wkn eerste echo!

Hoi Mich,

Het is inderdaad dubbel, het werkt ook heel verslavend!

Hoi Rosanne,

Vind het zo naar om te lezen dat je terug bent hier..... de kans dat het misgaat is zo klein maar als ik het hier allemaal zo lees lijkt die kans veel groter!
Hopenlijk ben je snel weer zwanger en mag het dan wel goed gaan!
Sterkte!

Groetjes Roos

nou inderdaad als je die verhalen hoort, dan denk je, oh als dat maar niet gebeurt
tja
ben weer op zoek naar werk, wil niet echt heel hard lukken jammer genoeg
leuk je eerste echo, spannend zeker?
kus

Terug
Bovenaan