voor de meiden van valtaf.nl

A

Anoniem

Guest
Hallo dames,

Ik ben erg benieuwd hoe het bij jullie gaat met het afvallen. Zijn jullie er nog mee bezig of staat het op een laag pitje?

groetjes Linda

hoi meiden,

ik zit wel bij de valt af club maar al ver voor dat jullie erbij kwamen en ik ben ook niet ver gekomen twee eraf drie erbij, dus dames is er hier iemand die daadwerkelijk is afgevallen met een soort van schema en dit voor mij zou willen opschrijven, heb pas op 30 jan een afspraak bij de dietiste en dacht misschien kunnen jullie me helpen, alvast bedankt.

groetjes bianca

Hoi Bianca,

Ik ben zelf nu 13.5 kilo kwijt sinds ik ben begonnen met afvallen. Niet allemaal via valtaf want toen was ik al begonnen. Helaas heb ik niet een duidelijke manier er voor die ik aan je door kan geven. Het is echt gewoon beter opletten, minder snoepen en meer water. Iets beters kan ik er niet voor je van maken. Misschien heeft iemand anders wel een meer heldere manier voor je. Mocht je het trouwens ook leuk vinden om ook bij onze groep te komen we zitten bij moeders zomer2007.

groetjes Linda

Ik ben net weer begonnen met mijn gewicht invoeren na een baalweek.In de tijd waarin ik het bij gaan houden bij valt af ben ik zo'n 6,5 kilo afgevallen.Totaal ben ik in een jaar tijd zo'n 30 !!!! kilo afgevallen en zit hiermee ook weer op het gewicht van voor de zwangerschap.Alleen zit ik ,jammer genoeg, een beetje te ruim in mijn vel.

Het enige advies is
;eet met mate en snoep niet,verder veel water of thee drinken,
Maar vooral wees streng voor jezelf!!!

Groetjes Jessica

Terug
Bovenaan