voor de meimeiden (en alle andere meiden natuurlijk)

A

Anoniem

Guest
Hoi meiden,

Aangezien er nog geen mei-forum is,,,dan maar even hier een klein berichtje van moi...achterlaten....ik hoop niet dat jullie het erg vinden!

Hoe gaat het met jullie? Voelen jullie je al echt zwanger of moeten jullie net zoals mij steeds ff op de test kijken of het wel echt is...ik heb weinig las van kwaaltje (gelukkig) eerst veel honger nu juist minder trek en een beetje een rare maag...en wat steekje in mijn lies...verder niks! Ik hoop dat het mei-forum er snel is dames!!

Iedereen heel veel succes, liefs, moi xxxx

Hoi zwangere moi!!!

Helaas nog geen mei forum (balen jullie hier ook zo van!!). of zijn dit de hormonen????!. (hihihi)..

Ik ben zwanger maar voel er niets van. De misselijkheid is verdwenen en heb misschien iets sneller HONGER dan anders. Nu moet ik dan ook echt iets eten anders wordt ik zweverig, trillerig, duizelig en iets misselijk. En verder doen mijn borsten ooooo zoooo pijn!!! Ik slaap 's nachts al met een sportbeha dan verlicht tenminste een beetje. Maar ik vind dit heerlijk!! en geniet er helemaal van. Heb nog nooit zulke mooie borsten gehad!! Ik ben zo trots en mijn mannetje is geloof ik nog trotser.

Ik hoop dat ons Mei forum gauw komt. Soms vind ik het een beetje moeilijk om hier de blije zwangere uit te hangen terwijl hier zoveel vrouwen proberen om zwanger te worden en soms echt heel erg verdrietig zijn omdat ze weer ongi zijn geworden. Ik hoop maar dat dit voor hun niet als vervelend wordt ervaren.

Morgen ben ik 5wk zwanger en nog 7weken te gaan voordat ik me echt gerust ga voelen. Ik vind het best heel eng en soms best wel beangstigend. Ik hoop maar dat alles goed gaat.

Hoe is het met jou lover? Ook in de wolken en begint het een beetje tot hem door te dringen?

Leuk he!!!!

Tot gauw liefs Bibi

P.S. Heb jij ook al een berichtje naar de redactie geschreven? Misschien moeten we dat nog even met zijn allen doen. WIe weet zetten ze er dan wel vaart achter!!

Hoi ik moet ook nog steeds op de testen kijken hoor heb er inmiddels alweer 1 gedaan had er twee gekocht. Wat ik wel heb vandaag is wat steekjes rechts onder in m'n buik een beetje zo'n eisprong gevoel maar dat zal er wel bij horen. Waar ik niemand over hoor is kou
ik heb het al een paar dagen koud vooral eind van de middag en avond dan lig ik nog met kippevel onder m'n dekbed. Verder krijg ik iets gevoelige borsten heb ook witte stipjes op mijn tepels en misselijk ben ik eigenlijk niet heel af en toe maar dat is bijna niets meer het idee dat je misselijk moet zijn maar je bent het eigenlijk niet, begrijpen jullie het nog.

Lekker he al die kwaaltjes.
wanneer bellen jullie de verloskundige??
ik denk namelijk dat ik nu zo'n beetje vier weken en 5 dagen ben. Mijn vorige ongi begon 20 juli dan zou ik nu dus een week verder zijn. maar ik had mijn eisprong pas op dag 21 vandaar dat ik denk dat ik nog niet zo ver ben en dan valt het ook niet zo tegen als er een echo wordt gemaakt over een paar weken.

Veel liefs
Brenda

hallo zwangere dames....

ja wel jammer van dat meiforum inderdaad, maar zal nu wel snel komen verwacht ik.
nou ik heb vandaag toch nog wel een beetje zenuwen van , ben bang dat ik alsnog ongi, wordt. want vandaag is mijn officiele nod dag.
tja en mijn vorige zwangerschap was ook in een mk uitgelopen.
maar goed morgenvroeg doe ik alsnog een testje (er zaten er 2 in de pak)
en dan heb ik alweer meer zekerheid.
als het goed is ben ik vandaag precies 4 weken.
ik ga wel wat eerder de vk bellen, ivm mijn mk.
(weet niet of dat moet , maar kan nooit kwaad toch)
ik ga maandag bellen.
nou mijn kwaaltjes,
pijnlijke borsten,
inderdaad kou, maar toch zweten,
misselijkheid met vlagen, soms overgeven,
grotere en bruinere tepelhof,
witte stipjes eromheen,
heb vandaag nog een klein babytje vastgehouden, durfde eerst niet goed, maar toen zei iemand dat moet je doen , dat brengt babygeluk....
en nou zei net iemand, niet in een te warme douche of bad, niet warmer dan 38 graden, (vraag me niet waarom)
maar goed ik ga proberen er van te genieten, en ben zo blij, dat ik geloof ik nu weer begin te zeveren ;)
nou ik laat morgen wel de uitslag van de 2e test weten oke.

geniet ervan allemaal
groetjes debra

Ik kan 7 september al naar de verloskundige toe. Ik had gebeld om te vragen wanneer ik eigelijk moest komen voor een eerste gesprek en ik mag dus over twee weken al naar haar toe. SPannend he ze heeft ook al telefonisch uitgerekend hoever ik ben en dat mijn uitgerekende datum 1mei is. Dus gewoon bellen dan weet je het.

Liefs Bibi

Terug
Bovenaan