voor de mensen die nu alvast willen stoppen met roken

A

Anoniem

Guest
hoi meiden,

mijn oom is alcoholist en zit in een afkickcliniek. Hij moet daar natuurlijk zo van zijn drankprobleem afkomen. Maar hij moet ook stoppen of een heel eind minderen met roken. Nu heeft die consulent gezegt dat de beste manier om te stoppen is...........
Je moet turven.
Bijvb. Je rookt normaal een pakje sigaretten per dag.
De eerste dag rook je gewoon 20 sig. per dag
De volgende dag doe je er 1 minder dus 19, dit doe je 3 dagen, na die 3 dagen doe je er 18, en dat doe je ook weer 3 dagen, daarna 17, en ga zo maar door. Je lijf heeft 3 dagen nodig om aan dit aantal sig. te wennen. Deze methode heeft 90% slagingspercentage. Hij heeft gezegt dat in 1 keer stoppen maar in heel weinig gevallen ook daad werkelijk slaagt. Je moet er dus zo'n 4 maanden voor uit trekken om compleet te stoppen. Als je op een gegeven moment aan de 5 of 6 sigaretten zit kun je er voor kiezen om in 1 keer te stoppen je lichaam krijgt dan nog zo weinig nicotine binnen dat de afkickverschijnselen minimaal zijn.

Ik dacht ik ga dit maar eens vertellen aan jullie, ik ben zelf ook een roker nu wel tijdens mijn zwangerschappen absoluut niet. Ik ben vorige week begonnen en ben van 20 sigaretten nu naar 15 gegaan, t zijn er toch al 5 minder en ik moet zeggen dat het heel goed en makkelijk gaat. Je bent alleen zo af en toe aan het plannen hoeveel sig. je nog mag. Maar na die 3 dagen heb je dat al niet meer en is het tijd om er weer 1 af te doen.

Veel succes ermee.

groetjes Leonie

Als het gaat om stoppen met roken kan ik kort zijn: informeer eens naar acupunctuur! Mijn man is ruim drie jaar geleden gestopt op deze manier en ik ruim 9 maanden geleden, toen ik 10 weken zwanger was van Yashyra. ZONDER MOEITE!  Ik ben in Arnhem geweest, bij http://www.acupunctuurliu.nl/ is informatie te vinden.

Liefs Esther en de prinsesjes

Terug
Bovenaan