Voor de nieuwe mama's...

A

Anoniem

Guest

Hoi (nieuwe) mama's,

Ik heb het de laatste tijd wat druk en kan daardoor niet altijd even veel reageren. Maar ik zie dat er ineens weer  een boel nieuwe  mama's actief zijn op het zomerforum wat natuurlijk heel erg gaaf is!

Maar wie zijn jullie, waar komen jullie vandaan?
Met andere woorden;

Stel je eens voor!

Of heb ik weer iets gemist? Hahaha..
In ieder geval veel plezier!

Esmé mv Kay

ik heb me al een keer voorgesteld maar ik wil het best nog een keer doen hoor voor het geval je het gemist had

ik ben saskia 28 jaar getrouwd met richard en samen zijn wij de trotse ouders van 3 kinderen

wesley van 7 jaar rosanne van 4 en elise van 14 maanden
 we wonen in rotterdam

verder weet ik het geloof ik niet meer als je nog iets van me wil weten dan hoor ik het wel

groetjes saskia

ps ik was ook op de forumdag alleen wat later rond een uur of een was ik er

hoi hoi,

ook ik zal me ff opnieuw voorstellen,
heb dat een heeeeeeeeele tijd geleden al gedaan maar als dat opgezocht moet gaan worden ;-)
nou daar gaan we:

ik ben dus Stephanie 30 jaartjes jong ;-)
moeder van Anouk die 8 -7-2006 geboren is dmv een keizersnee,
woon samen met Hans ( niet getrouwd ..wie weet ooit ;-) in het dorpje Benschop, dit ligt vlakbij utrecht.
ik werk 20 uur in de week als verzorgende IG in een verzorgingshuis voornamelijk in de avonddienst.
hoop dat ik alles een beetje vermeld heb en anders  kijk op  m'n hyves site :
http://stephanie555.hyves.nl/

groetjes Stephanie

oh woon jij in Benschop? Lekkere vis kan je daar op dinsdag ochtend halen he?
Liefs Esther

ff lekker offtopic:

hahaha ..inderdaad elke dinsdag staat er zo'n mooie kar voor de plus..
ikzelf eet geen vis dus mij zal je daar niet aantreffen...loop er natuurlijk wel langs hihihi..
maarre ben je dan zelf ook in Benschop of is het je man/vriend? anders kom ik wel een keer beppen..
wel grappig eindelijk iemand die Benschop kent :)

groetjes steph

Benschop..., maar dat ken ik ook wel hoor . Ik woon in IJsselstein dus das om de hoek.

Maesther: staan jullie niet meer op dinsdag in Ijsselstein dan?

hahaha grappig normaal moet ik altijd uitleggen waar dat ligt..

maar leuk nu eindelijk wat mensen die weten waar het ligt...
ik werk in ijsselstein dus kom er erg vaak :)
ik woon nu zo'n 2 jaar in Benschop, ik kwam uit Arnhem dus was wel ff wennen voor me in zo'n dorpie
maar heb het er nu wel naar m'n zin...
wij hebben nog naar  meerdere woningen gekeken in ijsselstein voor het merendeel   in de wijk achterveld...
maar ja m'n mannetje komt uit Benschop en daar stond net een huissie wat helemaal af was dus ja keuze snel gemaakt natuurlijk

Ja dan is de keuze inderdaad vrij snel gemaakt. Hier in Ijsselstein valt het ook niet mee om een leuk en betaalbaar huis te kopen.
Wij wonen zelf ook in Achterveld.

Groetjes Bianca.

Terug
Bovenaan