Voor de Quinny Zapp gebruikers

Ik had nooit gedacht dat ik dit zou schrijven maar ik zit er over te denken om mijn Bugaboo te verkopen en in plaats daarvan een Quinny Zapp te kopen.

Ik ben giga tevreden over de bugaboo, maar Lukas zit er steeds minder in en een Zapp lijkt mij nu gewoon handiger.

Mijn vraag aan de Zapp gebruikers: Hoe bevalt die, zitter en min puntjes aan? en waar moet ik op letten?

En als iemand iemand weet voor een twee jaar oude bugaboo, zwart met oranje, dan hoor ik dat natuurlijk graag.

Annemieke

Wij hebben een Quinny Zapp en hij bevalt heel goed.
De zitting kan verder niet in ligstand, maar zelf heb ik dat nooit als vervelend ervaren. Als Wieteke moe is slaapt ze zo ook wel.
Het enige nadeel is dat de Quinny Zapp een eigen systeem heeft om het te bevestigen op de fiets. Nu ik voor Wieteke een stoeltje achterop mijn fiets heb gedaan, weet ik nog niet hoe ik de Quinny Zapp daarbij kan bevestigen. Moet ook eerlijk zeggen dat ik nog niet naar de fietsenmaker ben geweest of ze daar een oplossing voor hebben omdat ik momenteel met Freek niets aan de Quinny Zapp heb en net een duowagen heb besteld. Dus dat zou een enig minpuntje wat mij betreft kunnen zijn.
Verder is het een heerlijke buggy.

Groetjes,
Geeske.

Hé Annemieke,

Wij zijn heel erg tevreden met de quinny Zapp. Een heerlijke wagen. Bij wandelingen in het bos zetten we het voorste wiel vast, dat rijd een beetje fijner. Milan vind het ook niet erg dat er geen ligstand op zit, als hij zijn oogjes dicht doet, dan slaapt hij zittend ook heerlijk. Veel succes met je aankoop !!

Jolanda

Hey

Hier eigenlijk ook geen min aan de ZAPP.... We hebben er twee zelfs. Heerlijke dingen zijn het, wij hebben er nooit geen spijt van gehad en we hebben het geld er echt al uit. Ik begrijp dat jullie niet nog een kindje willen aan de bugaboo die eruit gaat? ( anders héél véél sorry...) Dan is de enige tip die ik kan geven: kijk eens op marktplaats naar een 2e handsje. Daar vind je amper gebruikte ZAPPjes voor een prikkie. Als wij onze ZAPP niet al zouden gebruiken vanaf dag 1 met maxi-cosi hadden wij hem ook gewoon van marktplaats afgehaald hoor. En anders goed struinen naar de goedkoopste nieuwprijs, kan ook heel veel schelen. ( En anders even aangeven, koop ik hem via de buurvrouw voor je met 25 % korting!!)

Kus, Marieke

PS: misschien ben ik wel in je bugaboo geinteresseerd! Mail anders als je wil even de prijs maar door: mariekevanvoorst@hotmail.com.
Ik ben wel van de 2e handsjes, hihi. En wij zouden straks graag nog een derde willen en onze huidige 2 hands wil misschien niet nog een kind mee....

Tja, wat kan ik er aan toevoegen. Onze Zapp bevalt ook prima! Lekker compact en Dean zit en slaapt er heerlijk in. Als je je Bugaboo weg wil doen is de Zapp echt een aanrader!!

Groetjes,
Nelly.

Zapp is gekocht hoor! Sterker nog als ik dit berichtje afsluit ga ik hem uitproberen!

Nu nog even emotioneel afscheid nemen van een meer dan perfecte wagen: de bugaboo.
Mijn mannetje is nu definitief geen baby meer (oke is ie allang niet meer maar als mama mag je de illusie hebben) en aangezien het zeer onwaarschijnlijk is dat er bij ons een tweede komt (bewuste keuze) moet ik toch voor mezelf een hoofdstuk afsluiten.

Annemieke

De knoop is dus doorgehakt!
Goede keuze hoor!
Wij hebben ook de zapp en ben er zeer happy mee!
En ja,het afsluiten van de babytijd blijft moeilijk,voor mij althans.
Of dat nu bij de eerste,tweede,of tiende is,maakt volgens mij niet zoveel uit!
Het blijft heftig om afscheid te nemen van een heel bijzondere periode.
Groetejs Tanja

Terug
Bovenaan