voor de quinny zapp gebruikers

hallo
wij zijn er over aan het denken om een quinny zapp te kopen voor onze 2 de kindje wat in juli verwacht wordt.

hebben jullie deze gebruikt met maxicosi en daarna als buggy?
kon je het zit je er gemakelijk op en af halen?
vanaf welke leeftijd zetten jullie de kleine er in?
tot hoe oud kan hij er in?
vinden jullie het een nadeel dat hij niet in ligstand kan?

bedankt voor de antwoorden.

hij leek ons wel ideal. en jullie hebben natuurlijk al ervaring.

groeten petra mama van iris en 16 weken

Hey!

Ik zeg: aanschaffen! ! ! En al helemaal als je hem ook voor de maxi-cosi gaat gebruiken!
Wij hebben er nu twee en nog steeds veel schik met de ZAPPjes hoor! Wij hebben ze bij allebei ook voor de maxi-cosi gebruikt, erg makkelijk als je niet te lang de auto uit moet of zo. In het begin is het even pielen met de knopjes als je de Maxi-cosi eruit wilt halen maar dat is echt nieuwigheid, stroefheid. En je moet even de slag te pakken hebben, maar dan heb je het ook zo voor elkaar hoor...
Thomas en Nina zitten in de ZAPP sinds ze een beetje fatsoenlijk (recht) kunnen zitten. In april op de eerste forumdag toen, zat Thomas er al in! (   Jullie waren er toch ook toen?) Die ligstand hebben wij tot nog toe niet gemist, de dame en heer leggen allebei hun hoofd opzij en slapen! WHAHHAHA! Nou is het ook niet zo dat Nina er uren in zit hoor, anders slepen we gewoon de hele wagen mee, beetje comfortabele luxe op een hele dag weg mag ook wel....
Hier dus een enthousiaste ZAPP gebruiker.

Kus, Marieke

Hallo,

Ik ben van het najaar 2006 forum maar lees regelmatig ook even bij jullie. Ik heb een aantal maanden geleden de titanium buggy gekocht. Volgens mij de breeze. Deze lijkt heel erg op de quinny zapp alleen kan deze wel in ligstand en heeft standaard een boodschappenmandje er onder zitten. Ook zit er een soort van zak bij die je er omheen kan doen zodat je kind nog een beetje beschermd zit tegen de kou. Deze bevalt echt perfect.

Succes

Wij hebben 1 Zapp voor Dean. Heerlijke buggy. Dean zat er al vrij snel in, denk met 8 mnd, en hij zit er nog steeds in. Wij zijn heel tevreden! Dean slaapt er ook gewoon in hoor.

Wij hebben er ook een voetenzak bij, maar daar kan Dean niet meer in: hij is inmiddels te groot.

We hebben niet gebruikt met de maxi-cosi. Voor Lynn zetten we de maxi-cosi op de Speedi.

Groetjes,
Nelly.

OOk ik heb een Zapp. Omdat wij het bij Lukas houden (een kind dus) heb ik een maand of vier terug mijn bugaboo verkocht en een Zapp daarvoor in de plaats gekocht. Hij rijdt erg lekker en neemt zeker minder ruimte in dan de bugaboo. Maar eerlijk is eerlijk ik weet niet of ik weer een Zapp zou kopen. Hij heeft namelijk nogal snel de neiging om achterover te vallen. Bijvoorbeeld als Lukas op zijn knieen zit en naar mij kijkt, of als je er teveel boodschappen aan hebt hangen.

Ik heb geen spijt van mijn aankoop hoor, zeker niet maar ik denk dat een gewone buggy misschien iets stabieler is, maar daar kan weer geen maxicosi op, en daarvoor zal hij best handig zijn.

Annemieke

bedankt voor jullie reactie's.
ik ga de quinny zapp iron bestellen.

iris heeft in een buggy gezetten van chicco maar daar brak na een paar weken de voeten steun van af rubber lapje.

en als ze er ook in zit met de knie na mij toe kiept die ook.
en je kon daar ook niks aan hangen.

dus op die punten keur ik de quinny niet af.

groeten petra

ps hebben jullie ook ervaring met de lodger bunker?

Hoi,

Ik heb ook een zapp gehad, maar ben blij dat ik hem nog leuk heb kunnen verkopen. Ik vond hem heel instabiel. Jamie is een paar keer achterover geklapt en dat vond ik toch niet echt een fijn idee. Gebruik met de maxi cosi heb ik niet. Maar ik zou nooit meer een zapp nemen. Ik heb nu een maclaren. Die is heel stabiel en je kan hem helemaal volhangen, er gebeurd echt niets (behalve als je eerst kind eruit haalt, haha).

De lodger bunker vond ik helemaal super. Hij is lekker warm en goed te wassen. Pas in bijna alle wagens. Die zou ik echt aanraden.

succes met je keuze.

Gr. Natasja mv Jamie

Terug
Bovenaan