Voor de Quinny Zapp gebruiksters

A

Anoniem

Guest
Ik heb met veel plezier een Zapp aangeschaft. Milan vindt het ook heerlijk. Maar toch loop ik nu tegen iets aan en ik hoop dat jullie me daarbij kunnen helpen.
Met de winter en de koude avonden voor de boeg vroeg ik mij af. Hoe jullie de kids in gaan pakken..   Hiermee bedoel ik dus een voetenzak o.i.d. Bij de wandelwagen inzet zat altijd een winterzak. Maar die is niet te krijgen bij de Zapp.......

Kunnen jullie mij hierbij helpen ?

Jolanda

hoi hoi,

Ik heb een quinny buzz en volgens mij is de voetenzak daarvan ook geschikt voor in de zapp.

Groetjes, Marloes.

Hoi,

Ik heb ook een zapp. En die van de buzz past er inderdaad in, maa rik vind hem zo klein. jamie past er al bijna niet meer met zijn voetjes in. Ik heb  ook  een voetenzak  van maclaren en die is wat groter en ook een stukje goedkope dan die van Quinny.

Succes.

Gr. Natasja mv Jamie

Wij hebben sinds dinsdag een Zapp. We hebben een universele voetenzak voor de kinderwagen. Ik weet niet of die in de Zapp past. Nog even proberen. Ik vind de voetenzakken die bij een bepaalde kinderwagen hoort, zo duur. Of ligt dat aan mij?

Groetjes,
Nelly.

Hoi hoi,

Gisteren op pad geweeest voor een voetenzak. Nou dat was weer een hele onderneming. Eerst naar de prenatal, alleen universeel in vel blauw, past niet echt in oranje. Konden geen zwarte bestellen. Toen de goudengids geraadpleegd en naar de prenatal in Hoogeveen gebeld die hadden hem wel in het zwart, maar goed koste nog wel even € 30,- Dus op naar een andere babyzaak. Daar gekomen een universele voetenzak geprobeert maar vond het niet zo'n succes. Dus toen maar de quinny zakken geprobeerd maar idd kosten € 80,- dus veel te duur. Komt de eigenaar eraan lopen met 3 andere kleuren, deze had hij nog van vorig jaar liggen. Dus alle zakken los en tja allemaal kleuren waarvan ik dacht dat dat niet zou lijken. Maar toen was er een donker bruine zak  en die toch even in de zapp gemaakt en het stond ecfht heel leuk. kosten ad € 50,- ok nog een flinke uitgave maar nog altijd beter dan € 80,-. Nu hebben we dus een Quinny Buzz zak in de Zapp en deze past perfect.

Groetjes Jolanda

Hoi hoi,
jammer, want meestal past de voetenzak van de kinderwagen wel in de buggy.
Ik heb de voetenzak van Stokke en die past ook in de quinny buggy.
groetjes Jantine

Terug
Bovenaan