voor de tweede wie ook

A

Anoniem

Guest
hallo allemaal,

ik was eigenlijk wel nieuwsgierig wie er hier allemaal voor een tweede wondertje gaan en hoe oud jullie eerste kindje dan is.

ik heb een dochtje van bijna 3 en we gaan nu voor de tweede. gister mijn spiraal verwijderd en nu maar kijken hoe het allemaal loopt

groeten las

hoi hoi
Wij gaan ook voor de tweede, ons dochtertje is in juli 2 geworden. We zitten in de eerste ronde en vind het toch weer net zo spannend als bij de eerste haha!
Heel veel succes en hopen dat we snel zwanger zijn

hai

wij gaan ook voor een tweede, het is niet zo dat we er tegen gaan "klussen"en dat ik precies bij hou wanneer ik een eisprong kan hebben. we hebben gewoon besloten dat we wel een tweede willen en ben gestopt met de pil, dit omdat ik bij de eerste heel lang duurde dat ik ongi werd, maar tot mijn verbasing kwam die nu verrekte snel weer terug.
ons dochtertje is 3 jaar, en een behoorlijke pittige tante!!

hallo,

wij zijn ook bezig voor een 2e.
mijn dochter is word 30 nov 3 jaar dus drukke tante!
heb in aug een miskraam gehad dus nu verder voor de 2e spannende tijd he?
hoop dat je snel zwanger bent!

xx sas

@sas, mijn dochter is 30 okt 3 jaar geworden!!

al vast een fiijne verjaardag ;)

Hoi,
Ook wij zijn bezig voor nr 2. Ik heb een zoontje, Thijs, van bijna 16 maanden. Ik ben in juli gestopt met de pil en dit is ronde 2. Ronde 1 duurde 3 maanden en nu ook alweer ruim een week overtijd.
Groetjes Wendy

Hoi,

Wij zijn ook net begonnen voor een 2e. Ik had de nuvaring, heb deze de 1e verwijderd en ben net klaar met mijn menstruatie. Klaar om te beginnen dus haha! Wij houden het ook niet echt bij, we gebruiken gewoon niks en kijken wel of ik snel zwanger word. Bij mijn dochter ging het supersnel...2 dagen na verwijdering spiraaltje was ik zwanger! (dit heeft de vk toendertijd berekend dus het kan!) Onze dochter is nu 1,5 en een gezellig kletsend en uitdagend dametje!

Iedereen succes!!

Hoi,

Ook wij zijn vanaf augustus bezig voor een tweede. Onze dochter is nu 2,5. Was er deze maand bijna zeker van zwanger te zijn, maar ben nu4 dagen voor mijn nod ongesteld. Zo gek. Ik heb een cyclus daar kun je je horloge gelijk opzetten. Mocht op de verjaardag van mijn man testen en zou uitgerekend zijn op onze trouwdag. Leek me zo gaaf om op zijn verjaardag een positieve test in te pakken, maar Oké volgende keer beter. Er waren signalen. Klein beetje bloed tijdens mijn innestelingsdag etc. Maar zo zie je maar hoe ons lichaam je voor de gek kan houden.

Succes allemaal en laten we duimen voor fijne zwangerschappen met mooie gezonde kindjes.

Gr. Bizu

Terug
Bovenaan