Voor de tweede

A

Anoniem

Guest
Kom hier ook weer regelmatig kijken. Had met manlief afgesproken dat we niet te lang zouden wachten met de tweede, oa omdat we de jongsten niet meer zijn (35 en 40) en omdat klein leeftijdsverschil ons leuk en fijn lijkt. Daarnaast zijn er wat medische zaken waardoor we het advies kregen niet te lang te wachten.

Dus de eerste ronde is geweest, zit nu midden in de tweede. We proberen het spontaan en leuk te houden en had gehoopt dat je met een tweede er minder mee bezig zal zijn. Maar helaas! Niets lijkt minder waar.

Kortom: we blijven het proberen en hopelijk is ons een tweede gegund.

Hoi Bettie!
Welkom, gezellig dat je erbij bent!

Leuk, een tweede! Voor iedereen is de keuze anders: veel of weinig leeftijdsverschil, het maakt niet uit. Als jullie er klaar voor zijn, dan is het goed!

Ja, het moet wel leuk blijven he het klussen.
Ik probeer dat ook, maar als je vruchtbare dagen eraan komen, ben je er toch iets meer mee bezig. Tenminste, dat ervaar ik zo.

Nou meid, hopen dat het snel raak is voor jullie! Hoelang duurde het bij de eerste voordat je zwanger was?

groetjes

Hallo Bettie,

Wij zijn bezig voor de 3e en ik heb het idee dat ik er elke zwangerschap juist meer mee bezig ben, haha.

Ik ben het eens met Mascha; als jullie er klaar voor zijn, is het goed!

Heel veel succes!

Hai Bettie,

Welkom! Veel succes! Hopelijk mogen jullie gauw een 2de wondertje verwachten.

Liefs Lynn.

Welkom Bettie,
ook wij zijn bezig voor een 2e wondertje.
Wij zijn ook ouder, 35 en 38.
Onze zoon is 2, dus leuke leeftijd voor een broertje of zusje.
Wens je veel succes meid. En ik moet zeggen, ben er nu veeeel meer mee bezig dan bij de eerste.
Bij de 1e heb ik me pas aangemeld bij de mama club en nu dus wel hier.
Hoop voor jullie dat je niet lang hoeft te wachten.

Terug
Bovenaan