voor de vakantie rot nieuws.

Wij zijn net terug van vakantie en vlak voor dat wij weg gingen moest ik de hele ochtend met janine naar het ziekenhuis.En toen kreeg ik tehoren dat een spreidbroek moest nou ik baalde als een stekker want wij gingen 2 dagen later op vakantie.Maar het stomste was nog dat verschillende doktoren wisten niet welke heup het was want het was zo klein.Maar ja ik moet in oktober weer terug komen ik ben benieuwd.Ik heb dat ding niet eens 24 uur om.Want ik heb zo als jullie al niet eens het verschil zien is het wel heel klein.Maar tja ik zie wel.Janine lacht gelukkig nog steeds.

groetjes van ons bauwina en janine

Hoi hoi

je moet het tuurlijk zelf weten maar, ik zou het ding toch maar wel zo veel mogenlijk om doen.

ONze dochter haar afwijking viel ruim binnen de marge (de hoekmeting) technisch gezien heeft ze dus op de eerste foto geen echte afwijking.
echter door het verschil tussen links en rechts moest ze voor de zekerheid 3 mnd 23 uur pd de spreider om.

Ik vond dit erg moeilijk vol te houden, want net wat jij zegt, miss was er wel helemaal niets aan de hand. (het zou zich volgens de arts kunnen ontwikkelijk tot...)

Nou.....na 3 mnd de 2de foto....(1 dag voor we op vakantie gingen)..en hij zag dat er idd sprake was geweest van een afwijking, maar door het consequent dragen van de spreider was het verschil enorm geslonken met als resultaat nog 4 mnd dat ding om..maar alleen snachts.

Dus zelfs met een beginnende/minimale afwijking zijn we toch 7 mnd bezig met de spreider.

Ze zijn nu nog klein...en hebben er weinig last van.
Gewoon ff volhouden...je doet het voor je kindje......je vergeeft het jezelf toch niet dat ze later miss geopereerd moet worden, omdat jij niet consequent bent geweest???

sterkte!

Terug
Bovenaan