VOOR DE VIERDE X

Al voor de vierde x is het fout gegaan.
Ben eigenlijk een oude bekende van dit forum.
Dacht vorige week nog dat ik zwanger was maar met een echo zijn we van onze wolk afgevallen.
Zou 11 weken ver zijn maar weer was het gestopt met 8 weken.
Ze snappen er niets van.
Chromo onderzoeken goed, stollingsfac bij mij goed!
Dus dat zou betekenen 4 x flinke pech terwijl we al een gezonde dochter van bijna 6 hebben!!!!
Voor het weekend gecurriteerd en heb flink last van mijn buik en vloei ook nog wat.
Moet vrijdag naar ziekenhuis voor controle of het nu wel goed schoon is.
Was bij de 1e mk en curri dus niet het geval.
Weet dat er veel mensen zijn met zulke verhalen maar voel me flink rot.
Weet ook nog niet wat we verder doen.
Was deze keer zo positief en voel me verraden door mijn lichaam.

Nou thanks voor het luisteren.
PV

lieve pv wat erg voor je maar als je volgde week naar zienhuis moet moet je eens vraagen om vitamine bloeverduners ik heb 9 jaar geleeden 4 miskraamen gehad en toen ben ik die medicijnen gaan sliken dat moet vanaf 5 weeken en toen is het goed geaanmijn dochter is nu 9 en verleedendjaar heb ik ze weer geslikt ging mijn zwangerschap oook gelijk weer goed aleen het einde liep verkeert af maar kwam door mijn placenta zou het toch vraagen als ik jou was veel sterkte liefs van jolanda

PV,

ik ken je nog wel van het zwnager worden na miskraam forum.
Wat ontzettend balen dat het weer is misgegaan. En dat terwijl er geen oorzaak is te vinden.

Ikw ens je heel veel sterkte, en wat gaat er nou verder gebeuren (heeft gynaecoloog nog iets gezegd)?

Miep

Hoi
voor mij de eerste keer dat ik reageer. Herken je verhaal. Heb zelf een zoon van 2 en daarvoor 3x een miskraam. Onderzoeken gehad alles goed. Na geboorte weer aan het proberen en inmiddels weer 3x een miskraam. Ben bijna 40, dus zie het niet meer zo zitten. Word inmiddels ook niet snel meer zwanger.
Ik doe wel mee met een experiment in Leiden. Moet je minimaal 3x een miskraam achter elkaar hebben gehad (heb je dus). Je moet eerst zwanger worden en geven je dan medicijnen (asperine en heparine). Heeft te maken met bloedstolling. Schijnt goede resultaten te geven, ook bij mensen bij wie geen afwijkingen te vinden zijn.
Heel veel sterkte!
 Charlie66

lieve charlie dat klopt heb 9 jaar geleeden 4 miskraamen gehad en bentoen vitamine gaan slikken en mijn zwangerschap is goed gegaan en verleedend jaar ook aleen helaas de eide liep anders hel;aas maar het klopt wel vitime werkt want meesta kom eenmiskraam door bloedstolsen en die vitamine verdunen het bloed en koomen er geen stolses liefs van jolanda

Beste PV
Ik las je berichtje en het leek net of ik mijn eigen verhaal las.
Ik heb een zoon van inmiddels 5 jaar en na vijf miskramen is   8 februari onze dochter geboren.
Wij hebben ook bloedonderzoek laten doen en curretages zijn nagekeken maar er is nooit iets uit gekomen.
De miskramen die ik had waren allemaal voor de twaalf weken.
Wij hadden de moed ook bijna opgegeven maar je blijft toch je wens houden.
Ik ben toen vitamines gaan slikken van het merk Bloem,Vrouw Vitaal.
Ik weet niet of dit geholpen heeft maar mijn zwangerschap is deze keer wel goed gegaan.
Ik kreeg deze tip van een kennis die ook iemand kende waarbij dit had geholpen.
Ik wens je heel veel sterkte en ik hoop dat jullie ook nog zo'n klein wondertje bij mogen krijgen.
Groetjes Meike

ik wens je ook veel sterkte heb er zelf nu ook 3 achter elkaar gehad en het doet je echt super veel verdriet ik hoop dat jij en je man veel steun aan elkaar hebben
danielle

Terug
Bovenaan