voor de zekerheid nog een keer getest

A

Anoniem

Guest
en zwanger. dit keer een overduidelijke plus. Nu is mijn man ook overtuigd. dus nu na 3 testen met een goed resultaat weten we het zeker. 4 weken en 3 dagen hou ik het op. Ik weet niet meer precies wanneer ik ongie ben geweest dus houden we het op de laatste dag. Er kan een week verschil in zitten. Maar ik denk dat we dat zien met de echo hoe lang het nu het precies is.
Wel spannend hoor. Voor de eerste keer zwanger.
Wanneer ga je zwangerschaps bh's dragen? En hoe zit dat met de maat. ben echt een leek. hihi
groetjes
sacha

Hallo,

Van harte gefeliciteerd. Wat de bh's betreft dat voel je zelf het beste en denk dat dat voor iedereen verschillend is. Ik ben ook een leek maar ervaar wel dat ze enorm snel groeien. Mijn bh's zitten nu strak en ben nog maar 9 weken zwanger.

Veel plezier en welkom bij de zwangeren. groeten Pinklady

mijn borsten zijn iets opgezet. Maar ik draag voornamelijk bh's met beugels dit zou toch slecht zijn voor je borsten als je zwanger bent of is dit een fabel?

groetjes sacha

Hallo...

Allereerst gefeliciteerd met je zwangerschap...hartstikke leuk!

even een reactie op t bh verhaal...je voelt zelf waneer je toe bent aan een grotere bh. Ik zou er een nemen zonder beugels, het kan namenlijk zo   zijn dat de beugels je melkklieren afknellen, dit is niet altijd zo maar om t te voorkomen zou ik zonder dragen!

ik wens je een voorspoedige zwangerschap toe

groet jess

(oktober 05 forum moeder van Tijs 22-10-05)

Hoi,

Wat voelt dit illegaal zeg, niemand weet nog iets en hier kan je erover praten! Wij zijn ongeveer even ver. Gefeliciteerd met je zwangerschap en alle anderen ook natuurlijk.