voor de zekerheid nog een keer getest

A

Anoniem

Guest
en zwanger. dit keer een overduidelijke plus. Nu is mijn man ook overtuigd. dus nu na 3 testen met een goed resultaat weten we het zeker. 4 weken en 3 dagen hou ik het op. Ik weet niet meer precies wanneer ik ongie ben geweest dus houden we het op de laatste dag. Er kan een week verschil in zitten. Maar ik denk dat we dat zien met de echo hoe lang het nu het precies is.
Wel spannend hoor. Voor de eerste keer zwanger.
Wanneer ga je zwangerschaps bh's dragen? En hoe zit dat met de maat. ben echt een leek. hihi
groetjes
sacha

Hallo,

Van harte gefeliciteerd. Wat de bh's betreft dat voel je zelf het beste en denk dat dat voor iedereen verschillend is. Ik ben ook een leek maar ervaar wel dat ze enorm snel groeien. Mijn bh's zitten nu strak en ben nog maar 9 weken zwanger.

Veel plezier en welkom bij de zwangeren. groeten Pinklady

mijn borsten zijn iets opgezet. Maar ik draag voornamelijk bh's met beugels dit zou toch slecht zijn voor je borsten als je zwanger bent of is dit een fabel?

groetjes sacha

Hallo...

Allereerst gefeliciteerd met je zwangerschap...hartstikke leuk!

even een reactie op t bh verhaal...je voelt zelf waneer je toe bent aan een grotere bh. Ik zou er een nemen zonder beugels, het kan namenlijk zo   zijn dat de beugels je melkklieren afknellen, dit is niet altijd zo maar om t te voorkomen zou ik zonder dragen!

ik wens je een voorspoedige zwangerschap toe

groet jess

(oktober 05 forum moeder van Tijs 22-10-05)

Hoi,

Wat voelt dit illegaal zeg, niemand weet nog iets en hier kan je erover praten! Wij zijn ongeveer even ver. Gefeliciteerd met je zwangerschap en alle anderen ook natuurlijk.
Voor mij is dit de tweede keer want ik heb al een wolk van een dochter van 15 maanden. Mijn  borsten groeien sneller dan mijn buik en ik begin het nu ook weer te merken. Zodra je het gevoel hebt dat je huidige BH niet meer lekker zit dan stap ik naar de Hönkemuller en laat me adviseren. De vorige keer ben ik 3 cups gegroeid, van C naar F, een hele ervaring!  Een beugel BH knelt de boel af en zo'n meegroei BH doet wat de naam zegt. En daarbij gebeurt er in je borsten ook een boel waardoor ze beugels afraden.
De vorige keer ben ik vanaf week 5/6 kotsmisselijk geworden en er dienen zich nu al weer tekenen aan. Hebben jullie ook eraan gedacht om jullie aan te melden bij moeders voor moeders? Ik heb volgende week mijn intake (2e keer) en start vanaf week 6.
Succes allemaal.

He meid,

Gefeliciteerd met je zwangerschap!
Best spannend allemaal he.
Ben nu zelf 5 wk en voel niet veel.

Fijn weekend

Groetjes Kaat

jullie ook gefeliciteerd met de zwangerschap. Leuk dat we ongeveer net zo lang zwanger zijn. Kunnen we vergelijken en samen de kwaaltjes delen. Al moet ik zeggen dat ik niet echt veel last heb. Ben gisteren een keer misselijk geweest van de lucht van brood. verder niet.(even afkloppen)

Gisteren hebben we het de ouders verteld. Ik had twee testen met een leuk kaartje in een envelop gedaan. Mijn moeder had al zo'n vermoeden en ze vonden het alle 4 super. Had er opgezet gefeliciteerd opa en oma! Die blik in de ogen geweldig!

Ik wil me ook opgeven voor moeders voor moeders. zal maandag eens even bellen. Ook om een afspraak te maken met de ha en vk. het wordt nu echt.

Ik heb een zwangerschapsbh gekocht van een cup groter voor nu. Moet zeggen dat ie heerlijk zit. Ik zie wel hoeveel groter ze worden.
Vind het wel prettig dat je hier alles kan vragen. Heel makelijk!

groetjes sacha

quote: Ankie reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('25-11-2005 11:05:58'));

Hoi,

Wat voelt dit illegaal zeg, niemand weet nog iets en hier kan je erover praten! Wij zijn ongeveer even ver. Gefeliciteerd met je zwangerschap en alle anderen ook natuurlijk.
Voor mij is dit de tweede keer want ik heb al een wolk van een dochter van 15 maanden. Mijn  borsten groeien sneller dan mijn buik en ik begin het nu ook weer te merken. Zodra je het gevoel hebt dat je huidige BH niet meer lekker zit dan stap ik naar de Hönkemuller en laat me adviseren. De vorige keer ben ik 3 cups gegroeid, van C naar F, een hele ervaring!  Een beugel BH knelt de boel af en zo'n meegroei BH doet wat de naam zegt. En daarbij gebeurt er in je borsten ook een boel waardoor ze beugels afraden.
De vorige keer ben ik vanaf week 5/6 kotsmisselijk geworden en er dienen zich nu al weer tekenen aan. Hebben jullie ook eraan gedacht om jullie aan te melden bij moeders voor moeders? Ik heb volgende week mijn intake (2e keer) en start vanaf week 6.
Succes allemaal.

Terug
Bovenaan