Voor de zoveelste keer...

A

Anoniem

Guest
Hoi dames,

Ik had al geprobeerd om op onderwerp te zoeken maar ik krijg dan geen onderwerpen te zien...
Dus helaas moet ik het voor de zoveelste keer vragen....
Kyano heeft de waterpokken... ( misschien dat dit zijn slaapgedrag) verklaard!!!!
Nu weet ik dat het wel vaker is besproken hier maar zoals ik al eerder melde kan ik het niet terug vinden....
Zal wel iets verkeerds doen....

Maar willen jullie misschien zo lief zijn om mij nog wat tips te geven ?
Please!?!?!

Dikke kus
Jolanda

Hoi Jolanda,

Vervelend zeg, dat je mannetje de waterpokken heeft. Sven heeft ze ook gehad en die zat echt helemaal onder.
Een paar tips:
Je hebt een zalfje van VSM (weet de naam niet meer) dat je op kunt smeren tegen de jeuk. Pas wel op dat je  het niet op open waterpokjes   smeert want dan kan het gaan infecteren.
Daarnaast kun je zemelen in een pantysok doen, natmaken en dan die smurrie op de pokken smeren en laten opdrogen, dat werkt tegen de jeuk.
En ik heb Sven 's nachts sokken aan de handen gedaan zodat hij de pokken niet open zou krabben want daar kunnen kindjes weer littekens van krijgen.

En het is waarschijnlijk niet te voorkomen maar pas op met je kleine meid. Bij kindjes onder de 1 die waterpokken krijgen kan het nog eens terugkomen.
Overleg anders even met de huisarts.

Enne, veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel knuffelen! haha.

Succes meid en gelukkig duurt het vervelende gedeelte ongeveer maar een week. Als de pokjes uitgedroogd zijn, is het leed geleden.

Groetjes,
Maike
Mama van Sven.

Je kan idd zalfjes krijgen. Moet je even bij de apotheek of de betere drogisterij na vragen. Zemelen in bad doen helpt ook!

Beterschap!!

hoi jolanda,

meryem heeft de waterpokken al achter de rug, in bad doen met havermout vlokken die je dan weer in een oud pantysokje of iets stopt en dan in het bad ligt en hem er dan in laten zitten gewoon zo,n pak van quaker van de ah of bas, spelen, bij mij werkte het goed, de volgende dag waren de pokken al behoorlijk opgedroogd, en bij de huisarts kun je een receptje vragen vopr een soort verzachtende lotion die ALBA heet alleen op recept verkrijgbaar, smeer je met een watje op de plekjes en dan juikt het niet zo.

gr bianca hoop dat je er wat aan hebt.

Terug
Bovenaan