Voor de zwangere dames en iedereen die het lezen wil!

A

Anoniem

Guest
Hoi Iedereen.

Ik heb een vraagje voor de zwangere dames en de dames die al zwanger zijn geweest.
Wat voor klachten hadden jullie bij je beginnende zwangerschap, dus rond de tijd dat je teste.
Ik heb namenlijk heel erg het idee dat ik toch niet hoef te testen omdat ik toch niets bijzonders voel... Ik ben dan ook nog niet zwanger geweest maar ik ben gewoon benieuwd naar hoe jullie je voelde toen... Moet je perse klachten hebben.

Liefs Noomie22, 23 jaar, 1e kindje, ronde 8

Hoi hoi,
Ik dacht precies het zelfde. Ik had alleen last van menstruatie-achtige buikkrampen dus ik dacht ik wordt gewoon wat later ongesteld.
Maar mijn man dacht dat ik zwanger was. Hij noemde het een voorgevoel...
Dus omdat ik er gek van werd heb ik toch getest en..... zwanger.
Dus om van je onzekerheid af te komen kan je wel gewoon testen.
Succes!
Mar

Hoi Hoi

Net zoals mn voorganger zei.. ik had alleen steeds zo'n gevoel dat ik heel erg ongesteld kon worden elk moment.. maar ondertussen was ik al een week overtijd.. dus toen maar testen voor de zekerheid... helaas negatief.. maar de ongie pijn bleef aan houden en ondertussen kreeg ik last van mn borsten.. super pijnlijk.. en weer een week later dus 2 weken overtijd ben ik maar naar de huisarts geweest en het verhaal uitegelegd.. de dokter zei nee een test is zo gevoelig die spreekt de waarheid wel.. maar voor de zekerheid nog een test en ja hoor was gewoon dik zwanger!!

En had dus alleen last van zo'n ongie gevoel en pijnlijke borsten.. ben nu inmiddels 8 weken zwanger en heb nog steeds helemaal nergens last van.. alleen 's avonds iets sneller moe!   donderdag 1ste echo dus afwachten maar!!

Succes in ieder geval!

Liefs Chantal

Hi,

Ook ik dacht dat ik ongesteld moest worden want ik had veel last van krmpen in mijn rug.
Maar ben nu alweer bijna 17 weken zwanger!

X

Hoi noomie,

Ik merkte juist helemaal niks, beide keren! Toen ik zwanger was van mijn zoontje waren we nog maar kort bezig en de eerste in de vriendenkring...dus ik wist niet echt wat me te wachten stond. Pas toen ik een positieve test had (op mijn nod), werd ik wat misselijk en dat nam steeds een beetje toe.
Nu heb ik net gisteren positief getest (jippie), en juist deze maand voelde ik helemaal niks! Voorgaande maanden altijd wel moe of pijnlijke borsten, maar nu niks van dat alles!
Dus...klachtjes hoeven niet perse!

Liefs Rianne

Hoi noomie,

Ik had beide keren totdat ik testte nergens last van. Pas een paar dagen erna dat ik misselijk en duizelig werd.
Het enige wat ik dit keer had (heb gister positief getest!), was pijnlijke borsten. Maar goed, dat hebben sommige als ze ongesteld zijn, dus dat zegt ook nog niet alles!

Succes,

Liefs Rianne

Sorry!!!! Dat ging dus even lekker fout, dacht mijn berichtje niet was overgekomen. Nu heb er dus 2! (met deze erbij drie!)

Hey Noomie,

Ik was alleen moe en last van menstruatie krampen. Had ook echt het gevoel dat ik ongesteld moest worden. Voor de rest helemaal nergens geen last van. Ook niet misselijk of dat soort dingen. ALleen mijn vriend begon ineens tegen mijn buik te praten. Toen ik hem vroeg waarom hij dat deed zei hij dat ik zwanger was. Heel stom!!! En inderdaad de test die ik uiteindleijk toch maar eens ging doen was positief!
Dus je hoeft helemaal niets te voelen om zwanger te zijn. Ben nu 9,5 week en voel nog niet heel veel.

Heel veel suc6!

Liefs,

Danielle

Terug
Bovenaan