voor de zwangere onder ons

A

Anoniem

Guest
hee dames

weer even een leuke banner ronde doen:)

en hoe gaat het verder met jullie?misselijk moe zwak????haha

hier gaat het redelijk,wel veel moe soms misselijk en een mega hormoonbal opt moment denk ook door de omstandigheden met mama mis haar zo erggg en vooral nu ik weer zwanger ben

liefs

Hey!

Ik doe mee... Kan ik gelijk namelijk melden dat ook ik zwanger ben, hihihi! Volgens mijn berekeningen nu 6 weken, erg pril nog dus...

Jouw Banner:

Kus, Marieke

ja, altijd leuk weer zo'n banner!
Ik voel me prima en heb geen last van kwaaltjes. Al ben ik s'avonds iets moeier dan voorheen, maar niet echt schrikbarend ofzo. Net als bij mijn eerste, loop ik lekker zonder een klachtje. Heerlijk.

Mooi plaatje, mama's geniet ervan.

Groetjes Suus

quote: suno reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('31-12-2008 08:22:20'));

ja, altijd leuk weer zo'n banner!
Ik voel me prima en heb geen last van kwaaltjes. Al ben ik s'avonds iets moeier dan voorheen, maar niet echt schrikbarend ofzo. Net als bij mijn eerste, loop ik lekker zonder een klachtje. Heerlijk.

Mooi plaatje, mama's geniet ervan.

Groetjes Suus

heej suus

we lopen gelijk op:) dat is wel leuk hahaha.
heerlijk he zo zonder klachten had ik bij caithlyn ook helemaal geen last van,en nu mag ik ook niet klagen hoor,de moeheid en emoties hebben denk ik ook met het overlijden van mama te maken...

hele fijne jaarwisseling

liefs

Hoi meiden,

Ik lees nog steeds graag mee maar heb al een tijd niet meer gereageerd.
Allereerst van harte met jullie prille zwangerschappen.
Wat weer een goed nieuws!

Ik ben er ook  weer, nu 6.3 wk  zwanger van baby 5.

Ik wil ook graag zo'n leuke banner/meetlat.

Hoe doen jullie dat?

Fijne avond nog....houden jullie het vol tot na middernacht? Ik ben nu al zooo moe...

Liefs Manda

Terug
Bovenaan