voor de zwangeren die in Belgie wonen....

A

Anoniem

Guest
Hoi,

Ik heb een vraagje, weten jullie waar  je kraamverband kan kopen en kruiken? Ik heb het in een apotheek gevraagd en dit wisten zij niet.
en weten jullie ook waar ik flesjes kan kopen, zoals de difraxflesjes? die van avent heb ik in een apotheek gezien.
Alvast bedankt,

groetjes

hoi hoi,

paar vraagjes eerst: werk je nederland, zo ja dan krijg je ven de zorgverzekeraar gewoon je kraampakket thuis bezorgd.
Anders moet je eens naar premaman gaan. Ik weet niet waar je woont, maar ik Lommel in de kerkstraat zit een kleintje, en in Geel aan de doorgaande weg zit de grote.
Difraxflesjes kennen ze niet in Belgie, volgens mij...ik ben gewoon naar prenatal geweest.
Kruiken hebben ze volgens mij gewoon bij premaman.
Kijk anders ook eens op de website van dreamland. Ligt vooraan in Hasselt, langs de colruyt, als je vanaf Lommel komt.
Kijk ook eens op www.baby.be kun je denk ik ook wel veel info vinden. En anders weet je vroedvrouw/ gyne dit ook allemaal wel.
Ook kun je kraamzorg eens bellen. Ik heb wel alleen het nummer van kraamzorg limburg, maar die weten ook wel de nummers voor antwerpen enz. 089- 328065.

Ik hoop zo dat je hier wat mee kunt!!

succes met het zoeken, groetjes Valerie uit Lommel

Haai,

ben ik weer...tuurlijk kun je gewoon bij de kruidvat in Belgie difrax kopen...ahum. Maar daar zijn ze wel duurder als in nederland.
Bestel ze anders via internet...

groetjes Valerie

hoi siraa

ik heb ook het meeste uit nederland gehaalt hoewel ik nog het een en ander had
van de vorige....
difrex flessen heb ik inderdaad bij de kruitvat zien staan....
en wat het kraampakket betreft die heb ik ook nog niet...
dus ik ben ook weer wat wijzer geworden.....

liefs mandy

Terug
Bovenaan