voor de zwangeren onder ons...

A

Anoniem

Guest
Van harte gefeliciteerd met jullie zwangerschap!! Ik hoop dat de rest op dit forum zich snel bij jullie mogen aansluiten!!

Ik heb even een vraag:
Hadden jullie direct al zwangerschapsklachten toen jullie zwanger raakten? Ik zit nu 10 dagen voor mijn NOD en voel me eigenlijk niet anders dan normaal. Volgens mij had ik bij mijn vorige zwangerschap ook nergens last van tot een week of vijf. Toen kreeg ik last van buikpijn en zere borsten. Ben wel benieuwd hoe dat bij anderen is gegaan.

Groetjes

Hoi Tina,

Nee hoor ik had ook nauwelijks klachten. Achteraf kun je wel kijken van: hey dat was toen vreemd.
Ik was vooral 's avonds steeds moe na mijn werk en mijn buik was dan wat opgezet met een soort lichte menstruatie achtige krampjes.
Ik was echt verbaast toen ik teste en het positief bleek te zijn, ik deed de test meer omdat ik de dag erna altijd ongesteld werd en mezelf alvst wilde laten wennen aan dat het wel niet gelukt zou zijn.

Ik ben nu een maand zwanger en heb nog steeds weinig klachten, soms een beetje moe, soms een beetje weeig als ik een lege maag heb, soms weer die krampjes.
Maar niet heel misselijk, geen pijn in mijn borsten of heel moe.

Soms denk ik: het zal toch wel goed gaan daarbinnen maar de testen zijn echt heel postief, dikke strepen dus het zal wel goed gaan.
Heeeeeel veel sterkte. Enne... ik was de tiende ronde zwanger nadat ik Monnikspeper ben gaan slikken. Ik weet niet of dat het is. Als je pillen niets vindt moet je er niets mee doen. Hierover is een topic, moet je maar even kijken.

Liefs, Leontine

Terug
Bovenaan