A
Anoniem
Guest
hoelaat gaan jullie ongeveer na bed en is dit meestal zelfde tijd???? en hoe laat zijn jullie dan weer op????
ik lig meestal laat op bed ( erg laat volgens anderen) meestal tegen 1 uur en rond 9 uur er weer uit
als ik niet later in bed lig ... was eergister zo moeee dat ik om 10 uur op bed lag ik dacht ach ja dan zal ik t nodig hebben en als ik half lig te slapen op bank kan ik net zo goed na bed gaan.. en ja hoor 3 uur was ik klaarwakker kon niet meer slapen lag om 5 uur nog wakker ben er ma uit gegaan en me gedouched en met hond na bos geweest ( liep ik daar om half 7 in me uppie..)
dit gebeurt me altijd als ik ook al ben ik nog zo moe vroeg na bed ga en voor mij is voor half 12 sowiso vroeg......ik moet zeggen kan ook erg goed tegen weinig slaap soms heb ik met 4a5 uur al genoeg....... en soms heb ik aan 8 nog niet genoeg
misschien komt dit ook wel omdat ik 4 jaar lang alleen maar nachtdiensten en middagdiensten heb gedraaid en nu werk ik horeca dus meestal ook savonds ( nu verlof) en vroeger toen ik na school moest en van mn moeder rodn half 10/10 uur na bed moest ging ik ook pas slapen rond een uur of 11a12
ben benieuwd na jullie reacties...
liefs miranda
34wk,3dag