voor de zwnageren met verlof ( anderen mogen ook wel reageren haha)

A

Anoniem

Guest

hoelaat gaan jullie ongeveer na bed en is dit meestal zelfde tijd???? en hoe laat zijn jullie dan weer op????

ik lig meestal laat op bed ( erg laat volgens anderen) meestal tegen 1 uur en rond 9 uur er weer uit
als ik niet later in bed lig ... was eergister zo moeee dat ik om 10 uur op bed lag ik dacht ach ja dan zal ik t nodig hebben en als ik half lig te slapen op bank kan ik net zo goed na bed gaan.. en ja hoor 3 uur was ik klaarwakker kon niet meer slapen lag om 5 uur nog wakker ben er ma   uit gegaan en me gedouched en met hond na bos geweest ( liep ik daar om half 7 in me uppie..)

dit gebeurt me altijd als ik ook al ben ik nog zo moe vroeg na bed ga en voor mij is voor half 12 sowiso vroeg......ik   moet zeggen kan ook erg goed tegen weinig slaap soms heb ik met 4a5 uur al genoeg....... en soms heb ik aan 8 nog niet genoeg :p

misschien komt dit ook wel omdat ik 4 jaar lang alleen maar nachtdiensten en middagdiensten heb gedraaid en nu werk ik horeca dus meestal ook savonds ( nu verlof) en vroeger toen ik na school moest en van mn moeder rodn half 10/10 uur na bed moest ging ik ook pas slapen rond een uur of 11a12

ben benieuwd na jullie reacties...

liefs miranda
34wk,3dag

Ik ga ook best laat, wil meestal nog een filmpje kijken ofzo (val meestal wel in slaap op de bank). Nu kan het nog, is straks weer over. Ik word zowiezo om 8 uur wakker, omdat m'n man dan uit bed moet en dochterlief ook wakker wordt. Maar als ze dan haar middagdutje doet ga ik ook nog lekker meedutten. Je zal straks n.l. zien dat als de een slaapt de ander wakker is haha.

Miriam.

Ik ben niet met verlof maar kan op het moment wel uitslapen tot wanneer ik kan..

Ik ga rond 10-11 uur naar bed (liever vroeger maar liggen doet ook alleen maar pijn) en als ik dan BLIJF slapen dan kan ik wel slapen tot laat alleen die verrekte pijn maakt dat lastig...

ik ga meestal naar bed tussen 11 en 1 en slaap tot een uur of 8 als mijn man eruit gaat.
Dan wil het weleens zo zijn (zeker op een regenachtige dag als vandaag) dat ik als hij weg is toch wel weer even terug duik en nog even (tot een uur of 10) verder slaap of de krant lees in bed ofzo.
Ik heb erg veel moeite om 's ochtends op gang te komen...ben altijd al een avond mens geweest. Maar nu kan ik 's ochtends echt niet veel meer. 's middags kom ik een beetje op gang en 's avonds voel ik me weer goed...tot ik naar bed ga want dan voel ik weer maagzuur of m'n zij gaat zeer doen als ik erop lig en dan moet ik weer wisselen of ik moet naar de wc of....zo is er ieder uur wel wat.

(Nu is het bijna 12 uur smiddags en begin ik te denken aan aankleden haha)

quote: dragoste reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('09-08-2007 11:52:32'));

ik ga meestal naar bed tussen 11 en 1 en slaap tot een uur of 8 als mijn man eruit gaat.
Dan wil het weleens zo zijn (zeker op een regenachtige dag als vandaag) dat ik als hij weg is toch wel weer even terug duik en nog even (tot een uur of 10) verder slaap of de krant lees in bed ofzo.
Ik heb erg veel moeite om 's ochtends op gang te komen...ben altijd al een avond mens geweest. Maar nu kan ik 's ochtends echt niet veel meer. 's middags kom ik een beetje op gang en 's avonds voel ik me weer goed...tot ik naar bed ga want dan voel ik weer maagzuur of m'n zij gaat zeer doen als ik erop lig en dan moet ik weer wisselen of ik moet naar de wc of....zo is er ieder uur wel wat.

hihi jij ook al.. ik ga me ook zo ma eens douchen en aankleden sliep pas fatsoenlijk om 5 uur dus heb lekker tot 11 uur in bed gelegen en toen werd ik wakker dat ik trek had in een boterham en moest plassen haha...

quote: mirandatje1985 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('09-08-2007 12:41:54'));

quote: dragoste reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('09-08-2007 11:52:32'));

hihi jij ook al.. ik ga me ook zo ma eens douchen en aankleden sliep pas fatsoenlijk om 5 uur dus heb lekker tot 11 uur in bed gelegen en toen werd ik wakker dat ik trek had in een boterham en moest plassen haha...

nou, ik heb me inderdaad in de kleren gehesen (nou ja..kleren...een joggingbroek en shirt) en heb de visite die vanmiddag zou komen afgezegd. Ik ben moe (sliep ook pas na vijven) ik maak er vandaag maar een rommeldagje van met lezen, tv kijken (jammer dat er niet meer is dan telsell en dat soort ellende) en hangen op de bank en achter internet. Ik ben vandaag ook ineens verkouden, dus ik voel me echt heel zielig vandaag. En eigenlijk wilde ik nog wel even stofzuigen, opruimen enz. vandaag. Maar dat zien we morgen dan maar weer.

Groetjes

Hoi,

Ik ga meestal rond 22.30 naar bed. Wanneer ik er uit kom is verschillend maar meestal tussen 7 uur en 8 uur. Maar soms ook eerder uit bed.
Ik was vanmorgen later uit bed maar was weg geweest en pas om 2 uur naar bed gegaan dus om 9 uur eruit.

Maar ik ben wel moeier dan normaal. Ik slaap/rust vaak s'middags nog een uurtje.
Anders val ik s'avonds in slaap op de bank.

Leuk om te lezen hoe anderen slapen.

Liefs An 35 weken zwanger

Ik ga om 23.00 naar bed. Vaak ben ik dan al in slaap gevallen op de bank. Ik sta op tussen 8 en 9 uur. Verder doe ik geen dutjes meer tussen de middag, want dan slaap ik 's nachts helemaal niet meer. Dat is wel een probleem. Ik heb het zo warm de laatste tijd en kan moeilijk in slaap vallen. En dan slaap ik eindelijk, moet ik weer plassen....mmmm, best zwaar zo, die laatste weken.

Terug
Bovenaan