voor Debby

A

Anoniem

Guest
Hey hallo,

wilde je even complimenteren met je schrijfsstijl, ik vind het erg prettig lezen en ook de humor, echt mijn stijl, ik heb wel woorden/zinnen in minn hoofd, maar krijg het dan weer niet goed op het scherm. Hoop dat je je er niet onprettig door voelt, maarwilde het even kwijt,
x Esther (mv Isis)

hahahaha... wat lief!!!!!!!!!!!!!!! gekkenhuis.....
Nee hoor, voel me er totaal niet ongemakkelijk door! dit is goed voor mijn ego.... nu moet ik alleen uit gaan kijken dat ik niet naast mijn schoenen ga lopen!!
Tja... maar ik moet je eerlijk erbij vertellen dat ik sommige zinnen welles 2 of 3x overtik..  hahaha... En ik ben ook een flapuitje, ook IRL!!!

Maar ik vind ut errug lief van je!!! Maar ik denk ook dat het door de sfeer komt... ik voel me goed op mijn gemak, en dat scheelt ook!  Dus is het eigenlijk een pluimpje voor ons allemaal... klop,klop,

Groetjes Debby mv B'Elanna

Hey Debby,

Ik lig vaak ook helemaal in een deuk om de manier waarop jij schrijft.
Zit soms echt hardop te lachen hier...

Maar inderdaad, de sfeer werkt er zeker aan mee...

Vind het ook suoer gezellig hier dus....ook een schouderklopje van mij voor iedereen.    

Wat fijn dat iedereen het zo leuk vindt hier!
En Debby, zo'n veer is best leuk hé!
Sil

Hoi,

Hééérlijk Sil... en eerlijk gezegd... kon ik het nu best gebruiken, goeie timing Es!!

Hoi Debby,

wat een leuke reactie! Tis je gegund hoor! By the way, nooit overwogen een eigen collum te schrijven, bijv. op deze site? Of draaf ik nu 'n beetje door

De sfeer is hier idd goed, mag best eens gezegd worden!

En voor alle meiden, ik reageer niet op alle topics, maar ik leef wel mee. Ik probeer het 'forummen' te doseren, anders verlies ik mezelf er in (dat bedoel ik nu met niet de juiste woorden kunnen vinden)

x Esther

nou daar ben ik het helemaal mee eens, het is altijd wel duidelijke taal, daar heb je wat aan!

groetjes susanne

Jeeeeeeee.... jullie draven het wel echt door zeg!!!
Niet dat ik het niet leuk vind de complimenten... maar denken jullie werkelijk waar dat daar (buiten jullie) iemand dáár op zit te wachten???

Of ben ik nu giga in de bonen?? lijkt me wel leuk/grappig... maar ja.... tja... uhhhh....
hahaha, ik zou zeggen; dien een petitie in!!!

Terug
Bovenaan