voor Debby

A

Anoniem

Guest
Hoi Debby,

Eerst van harte gefeliciteerd met je dochter haar eerste verjaardag!!!
Geniet lekker van deze dag!
Maar ik heb even een vraagje ik heb voor mijn dochter van 10 maanden groeifruit gekocht nadat ik hoorde dat  jij dat ook wel eens gaf.
Nou ze is in 1keer met het hele pakje weg dus is goed in de smaak gevallen,maar nu heb ik de consumenten service gebeld en die zeggen dat ze het pas vanaf vier jaar mogen hebben i.v.m te hoog vitamine gehalte heb jij dit ooit gehoord en heeft je dochter hier ooit op gereageerd?
Vind het best een raar verhaal vandaar,en ze vind het zo lekker!

Groetjes Cindy moeder van Iris

ow?? nou, ik geef het niet elke dag... ik gebruik het zeg maar voor onderweg.
En dat is dus meerdere keren per week.
En als je je er niet geheel lekker bij voelt dan verdun je het toch met water?? half om half ofzo?? (doe ik ook soms )

Van mij betreft kunnen ze wat met die leeftijd.... Ik geef liever dit (zonder toegevoegde kunstmatige kleur en smaakstoffen) dan bijvoorbeeld Wicky
Ik blijf het gewoon geven hoor... en naar mijn weten een overmatig aan vitamine C plas je nog altijd uit... en dan nog iets... ik heb een slechte fruit eetster... dus ze kan het best gebruiken!!

En nog bedankt voor je felicitatie!!
Groetjes Debby

Hoi Debby,

Ja ik heb het gelezen.
En ik blijf ze het gewoon geven want ze vind het echt lekker,dan maar 2x in de week ofzo.
En wat betreft het teveel aan vitaminen is mij dus ook verteld door de dokter dat je dat weer uitplast,toen ik veel blaasontsteking had moest ikextra vitamine c innemen.
Toch bedankt voor je reactie weer.
Jij moet eigenljk zo'n adviesbureau starten hihi,ik heb je nu toch al een paar keer om raad gevraagd.

Groetjes cindy

Terug
Bovenaan