voor debby2501

Hey debbie

Ik las je topic over menstruatie na curretage.Nou toevallig schreef ik gister ook een topic over NOD na miskraam.

Ik ben niet gecurreteerd, bij mij is het spontaan gekomen nadat ik te horen had gekregen dat het niet meer leefde.Was 9 weken zwanger, vruchtje is niet ouder geworden dan 7 weken.
Heb het een plekje kunnen geven de verwerking gaat ook erg goed net als bij jou.

Wacht ook op mijn menstruatie,of eigelijk niet
Spannend he? Ik voel ook af en toe mijn borsten en ben wat misselijk.Maar kan het me natuurlijk ook verbeelden.

we zitten dus in hetzelfde schuitje!
Ken ik jou trouwens niet van het Maart2008   forum?je naam kwam mij bekent voor

spreek je!

liefs Marjan

Hey Marjan,

Fijn te horen dat de verwerking bij ook goed gaat.. Dat is bij mij ook! Ik ben met de miskraam zelf niet veel meer bezig, ik kan er ook heel goed over praten.. Het wachten op die rottige menstruatie duurt echter des te langer.. Heb het gevoel dat ik van alles voel.. Hoofdpijnen, buikkrampen, mn borsten zijn gevoeliger, vergeetachtig..
Vanmorgen toch maar getest en deze was negatief.. Nou had ik dat ook wel verwacht.. Ik stond er dus niet echt van te kijken! Ik weet nu in elk geval dat er geen hormonen meer in mijn lijf zitten van de vorige zwangerschap en ik vermoed dat de menstruatie er aan zit te komen…
Misschien dat het gewoon wel beter is als het weer op gang komt.. Dan heb je tenminste een richtlijn straks.. Tuurlijk hoop ik dat ik wel zwanger ga worden van te voren, maar de kans dat dat is, is niet zo heel groot! ..
We zitten inderdaad in hetzelfde schuitje.. Hopelijk is het bij ons ook gewoon snel raak! Was het bij jou ook je eerste zwangerschap? En je eerste kindje?
Ik ken je inderdaad van het maart 2008-forum!.. Leuk dat je me hier weer herkent!..
Liefs Debby

Hey debbie

Hoop voor je dat de rd er dan maar snel aankomen,weet je waar je aan toe bent.
Maar gezien je klachten nu zal het denk niet lang meer duren.

Dit was mijn tweede zwangerschap, heb al een klein mannetje van bijna 14 mnd.
Geeft je veel afleiding, denk er eigelijk ook bijna niet meer aan, toch een teken dat er al een stuk verwerkt is.

A.s donderdag wordt het 4 weken dat ik de miskraam heb gehad, had wel al bloedverlies vanaf die maandag, weet jij misschien hoe dat zit? tel je vanaf de dag van het bloedverlies of van de dag van de miskraam (je cyclus zeg maar)

Deze week even zwangerschapstesten via internet bestellen en dat gooi ik er maar een testje aan, eind van de week.Wie weet

Hoelang was jij trouwens zwanger?

liefs Marjan

Nou anders ikke wel.. Ik ga volgende week donderdag trouwen en dan hoop ik het achter de rug te hebben! Pfff.. Je zult zien dat het dan komt he!? Gatver…   En dan weet ik inderdaad waar ik aan toe ben!..
Voor jou hoop ik ook dat het er aan komt hoor.. Of liever gezegd beter nieuws natuurlijk!
Je zou inderdaad zeggen dat het er aan moet zitten te komen, maar ja.. Je lijf kan je ook goed voor de gek houden hoor.. Niet teveel aan denken zeggen ze dan.. Haha.. Aan zwanger worden dan he?!   Kijk je miskraam tja.. Das erg, maar voor mij was het de eerste en ik was ook al in de 1e ronde zwanger.. Je neemt er even de tijd voor en dan weet je dat je verder moet.. Je zult wel moeten! Maar het zwanger worden zit in je hoofd hoor.. Daar kom je niet aan onderuit.. Niet dan?
Oohh fijn dat je al zo'n kleine uk hebt rondlopen.. Heeft die zwangerschap lang op zich laten wachten? Dat is een goede afleiding.. Dat geloof ik wel ja! Gelukkig maar..
Voor mij is het vandaag 4 weken geleden dat ik de curretage heb gehad… En volgens de gyneacoloog kan het 4-6 weken duren tot je menstruatie op gang komt.. Nou afwachten dus maar!...
Ik denk dat de dag van je miskraam het begin van de nieuwe cyclus is.. Tenminste als ik die andere forums zo eens gelezen heb is dat altijd de tip van de dag!
Testen in huis hebben is altijd link he!? Dan kun je altijd testen haha.. Is het positief dan spring ik samen met jou een gat in de lucht.. Laat het geen teleurstelling zijn he als het negatief is.. Dan weet je in elk geval dat er geen hormonen meer in je lijf zitten.. Ook niet verkeerd om te weten…

Ik was 8 weken zwanger (ongeveer) en bij ongeveer 6 weken is het al mis gegaan.. Toen nog ruim 3 weken zitten wachten op curretage en dat is nu precies 4 weken geleden.. Dus alles bij elkaar is het al ongeveer 7 weken geleden dat ik te horen kreeg dat het mis was gegaan..
En jij ook al zoiets he?! Dat is toch een rare gewaarwording hoor.. Je verliest even het vertrouwen in je lijf..
Liefs Debby

Terug
Bovenaan