voor dee

A

Anoniem

Guest
wat leuk dat je al 2 gezonde kids heb zeg
en ik hoop zeker dat je weer snel zwanger word
en bedankt dat je dat zij over dat positieve
maar je moet wel weten dat ik in de eerste mnd door een dal heen ging
maar je word sterker morgen heb ik een afspraak in het ziekenhuis
en horen wij de uitslagen van mn vriend zn bloed en van mijn bloed en uitstrijkje
en ben zo benieuwd wat hij dan gaat melden we kunnen nu echt niet meer wachten
hoor hij vertelde dat als alles goed was dan kon ik tussen nu en juni wel zwanger worden
want mijn eisrpong is zo overduidelijk ik ben blij dat ik straks niet meer hoef te tempraturen
ik denk dat ik dat nog gaat missen dan haha bedankt he gr voetbalgek xx

He meid,

Spannend allemaal he.
Ik herken het helemaal. Wij zijn nu ook bezig met de onderzoeken. We zouden eigenlijk deze maand bekijken of ik een eisprong heb. Maar het sperma onderzoek kwam zo slecht uit de bus dat de gyn het verstandiger vond eerst het volgende onderzoek af te wachten.
Nu moeten we wachten tot eind februari, dan mag er weer sperma gebracht worden. Tja, dan wordt er bekeken of ze ons kunnen helpen en anders worden we doorverwezen.
Heel spannend allemaal, maar het geeft ook een bepaalde rust.
Misschien dat jullie dat ook zo ervaren. Het weten dat er gezocht wordt naar oorzaken en als die er zouden zijn (die zijn er dus..., zit nog in de ontkenningsfase, hihih) dat er dan stappen ondernomen kunnen worden.

Jullie ook heel veel sterkte en we gaan er gewoon vanuit dat het ons ook wel een keer lukt. Met of zonder hulp!

Liefs Juffy

Hi voetbalgek,

Jeetje wat spannend allemaal! Morgen is dus de grote dag. Ik zal aan jullie denken en hopen dat alles positief uit pakt. Nee, sterker nog, het pakt gewoon positief uit! Ik begrijp dat je eerst in een diep dalletje hebt gezeten hoor. Dat kan natuurlijk niet anders. Maar inderdaad door de periode heen wordt je sterker en vindt je er een weg in, je moet wel anders ga je eraan onderdoor. Ik hoop dat jullie vanavond een beetje kunnen slapen en ik kom morgen op het forum lezen hoe het allemaal gegaan is. Ik ben in ieder geval in gedachten bij jullie!

groetjes, Dee  

Hi Juffie,

Jullie wens ik ook heel veel succes! Ik begrijp dat de onderzoeken nu rust geven. Omdat er nu wat aangedaan kan worden. Toch lijkt het mij allemaal een pittige maar ook een  spannende tijd! Ik ben zelf moeder van 2 jongens uit een vorige relatie. Mijn huidige partner en ik willen heel graag een derde erbij. Ik heb met mijn spiraal veel bloedingen gehad. Wij zijn pas bezig. Maar doordat gedoe met het spiraaltje heb ik mij zelf gek lopen maken en ben ik bang dat het niet lukt. Maarja, ik heb veel op het forum gelezen en voel mij nu rustiger.Het is fijn herkenning en erkenning te vinden in de verhalen van anderen. Ik ben nu een stuk rustiger van binnen.

groetjes, Dee

he
wat leuk altijd als je ber.terug krijgt,dat geeft mij
zoveel energie dat is echt het houd me na zo n lange tijd nu wel
op de been en juffy waarom moet je toch tot eind febr.wachten voor de volgende
onderzoek te laten doen dus dat hij dan weer zn sperma kan brengen?
heeft dat ook allemaal zeker te maken dat ze dan bij jou pas weten hoe het zit!
maar in iedergeval ze zijn er mee bezig en dat is positief genoeg ja toch
ik zal zeker vandaag erop terug komen hoe of wat ben nu wel zenuwachtig
en jij ook bedankt he dee ik wens jou ook het allerbeste
gr xx voetbalgek

Terug
Bovenaan