Voor Deez!

A

Anoniem

Guest
Hee lieve Deez!!

Ik ben net thuis van mijn werk....hadden een training tot 20:00.....en toen gaf Michael me jullie lieve kaartje....
Heel erg bedankt!! Zo nu en dan druppelen de kaartjes hier binnen....en nu ook van jou!!
Na deze week zijn ook de spannende 3 maanden voorbij...dus begint het echter en veiliger te voelen....
Lieve Deez...ik hoop dat alles goed gaat met jullie....en dat jullie echt heel snel mogen beginnen met de behandelingen...zodat ook jij de volgende zwangere kan worden!!
De kaarsjes hier branden in ieder geval volop voor jullie allemaal!!

Ik wilde je nu even vlot bedanken...dus doe ik het even zo....
Ik zal van het weekend weer een mailtje sturen en proberen een echo in te scannen...hoop dat dat lukt!!

Dikke kus voor jou!

Liefs Linnepinnie

Hey Deez,

Hoe gaat het nu met je heb zolang al niks van je gehoord??? Hoop dat je nu met de bahandeling hebt kunnen beginnen!!! Hoop het zo voor je het is je gegund!!! Denk nog wel aan je en blijf duimen hoor!!!

Dikke knuffels Sandy

Hoi Deez,

Ook ik reageer hier even voor jou. Dat zou wel leuk zijn dat we tegelijk op gaan dan kunnen we elkaar opbeuren indien nodig. (de andere meiden hier doen dat natuurlijk ook nog).

Spannend hoor maar als ik je berichtje lees begin jij eerst met lucrin voor je ongi word?
Bij mij start ik tegelijk. Ik zie wer erg tegen de punctie op maar ja het is voor een goed doel dus gaan we er maar voor.

Groetjes Sabine

Heeeeee Linnepinnie!!!!!
Ik dacht nu ga ik eerst een leuk kaartje sturen, had er al een via mail gedaan, maar vind dit toch tastbaarder. Lijkt me geweldig zeg een kast vol kaartjes, dan wordt je er toch mee geconfronteerd dat het echt waar is haha!!!!!! Je mailt wel veel he, wil echt aaaaallllleeees weten en zien!!!!!! Dus je weet het he!!!!! Vooral niet inhouden!!!!!!

Sandy, ik volg je nog steeds, lees veel bij jullie. Het is echt spannend allemaal, Komt steeds dichterbij zeg. Ik ben er niet zoveel meer als eerst, omdat ik het gigadruk heb op het werk. Wat me soms ook wel opbreekt nu met de zenuwen erbij. En drukdrukdruk met het sociale leven, zit in een dweilband en gaan veel weg. Wel lekker ontspannend hoor. Ik steek kaarsjes aan dat het allemaal goed mag blijven gaan bij jullie!!!!!

Sabrina, Wel leuk dat we bijna gelijk lopen en erg spannend. Heb jij ook zo'n speciale prikpen voor je lucrin te spuiten? En we slepen elkaar er doorheen hoor!!!

Nou meiden een dikke knufff van mij xxxxxxxxx

Sorry Sabine, ik had sabrina geschreven. Ik had een heel stuk geschreven en toen begon ik met de naam te twijfelen...........

Terug
Bovenaan