voor DEEZ

A

Anoniem

Guest
Hoi bijna mama,

Hoe gaat het met je?
Ik hoop goed, ik lees hier niet veel van je  (dus ik hoop dat je dit berichtje  leest).
Hou je het allemaal nog een beetje vol op je werk enzo. Ik werk zelf ook in de zorg (thuiszorg) dus ik weet hoe zwaar het is.
Ben je lekker druk bezig met het kamertje of is het al klaar?  Leuk hé om daar mee bezig te zijn en we hebben natuurlijk allebei zo'n ontzettend gave lamp hangen.

Met mij en de beeb gaat het PRIMA. Maar dat had je denk ik al gelezen op het Oktober forum (ik heb je berichtje onder mijn topic gelezen).
Ben vandaag 37 + 4 dgn, het gaat echt opschieten nu.

Maar even iets heel anders wat mij opeens te binnen schoot; jij had toen toch contact met Linnipinnie?
Heb je dat nog steeds?
Zo ja, zij moet ondertussen toch ook al bevallen zijn, ze liep een paar wkn op mij voor. Weet jij toevallig of ze een zoon of een dochter heeft, hoe het heet, of de bevalling goed is gegaan, of alles goed is met moeder en kind enz enz.

Ik ben namelijk heel erg nieuwsgierig hoe het met haar is.

Lieve Deez, geniet lekker van je buikje voordat je het weet is het December en ga je bevallen.
Bij mij spelen de bevallingskriebels ook al erg op, brrrrrr. Over 6 dgn begint mijn bevallingsmaand.

van kruimel

Hee Kruimel,

Ja, hier alles goed hoor. Ik reageer af en toe wel hier hoor, maar ja, dat moet je dan ook nog maar net lezen haha. Hier rond maar gezond, maar zit voor 100% in de ziektewet.
Mijn leidinggevende vond dat beter. Ga wel gewoon 4 dagen in de week naar mijn werk hoor, moet er niet aan denken hele dagen thuis te zitten. Doe dan administratief werk enz. 23 oktober met verlof. Kamertjes is klaar op de overgordijnen na.
Kijk maar op

http://www.freewebs.com/babysonneveldt/

Gelukkig dat alles met jullie goed gaat. Nu echt de laatste loodjes! Spannend.
Met linnepinnie weet ik nu niet meer hoe het gaat. Met leah heb ik ook contact en die had ook contact met haar.
Ze ging verhuizen en internet werd toen afgesloten en ze moesten alles nog in dat huis doen. We hebben allebei niks meer van haar gehoord. De zwangerschap is wel goed gegaan, maar verder...........Ze was eind augustus uitgerekend.
Groetjes Daisy

Hë Deez,

Ik heb weer even op je log gespiekt (ik heb hem ooit gehad maar was hem kwijt) en wat een lief kamertje hebben jullie. Vooral het behang vind ik erg leuk en apart.
Leuk is dat hé, om eindelijk zo'n kamertje in huis te hebben. Ik kijk er 100x p.d. even in en vind het iedere keer weer zo mooi.
Ik heb meteen even verder gelezen. Hebben jullie al in de envelop gekeken waar het geslacht in staat of kunnen jullie je bedwingen? Lijkt mij namelijk erg moeilijk om in huis te hebben en dan niet te kijken. Voor ons is de kleine nog steeds een grote VERASSING en dat vinden wij erg spannend. Ik zou lekker die envelop dicht houden als ik jullie was. Geeft zoveel meer leuke spanning. En je gaat het vanzelf zien hoor. Hoever ben je nu precies?

Maar wel erg jammer dat je geen contact meer hebt met Linnepinnie. Zij was toen toch ook een erg gezellig forumgenootje, had graag willen weten hoe het allemaal afgelopen was met haar en de kleine.

Kruimel

Hee Kruimel,

Dank je wel dat je het kamertje leuk vind. Ikzelf kijk ook 100x in het kamertje haha.
Bij jou zal het bedje sneller gevuld zijn! Dus voor jullie is het ook een verrassing. Gaaf he. Mensen letten wel telkens op je woorden wanneer je hij of zij zegt. Is niet altijd leuk, maar goed. Volgens mij heeft Linnepinnie begin september een dochtertje gekregen, maar meer weet ik weer even niet. Misschien hoor ik nu weer snel iets van haar, pc doet het weer.

Groetjes Daisy

Terug
Bovenaan