voor degene die een bugaboo willen

ik heb mijn bugaboo via een outlet zaak gekocht scheelt 585 euries.... morgen komt ie binnen enorme snelle levering en hele goede service!!

http://amerkenoutlet.nl/index.php?page=home&menu=1

mocht je erover nadenken wie weet is deze site dan wat ...

scheelt toch een hoop centjes....

daan

Ja ik zit er ook over na te denken, maar ik wil eerst weten wat nou het verschil is tussen het 2007 model wat zij aanbieden en het 2009 model wat in de winkel te koop is. Dit is ons eerste kindje en ik hoop er na deze nog een tweede bij te krijgen dus de wagen moet heel wat jaartjes mee. Daarbij komt dat ik een hond heb dus hij wordt zeer intensief gebruikt.

Ik heb naar die outlet gemaild en die zeiden dat het vreschil is dat hier nog lucht in de banden zit en bij het 2009 model niet.

Weet iemand meer?

klopt dat is het enigste verschil plus de kleuren er zijn nu meerdere kleuren beschikbaar in vergelijking met het 2007 model!!!

ik heb de gecko!! mn vriendin heeft er 1 in 2003 gekocht en haar 2 de licht er nu in en tis echt een wagen die heel wat kilometers maakt want ze heeft geen auto en doet alles lopend en is zeer tevreden erover....

Ik heb de cameleon van eind 2007, nog net het oude model. De banden zijn met lucht gevuld, maar er is echt geen mogelijkheid dat die lek gaan. Ze zijn superdik. Je kindje is nooit zo zwaar dat je ze lek rijd door een stuk glas ofzo. Je moet ze wel af en toe even oppompen, 1-2x pj. Ze kunnen gewoon van de kar af en dan ga ik even langs de fietsenmaker. Met zijn hogedrukpomp zijn ze weer als nieuw.

Het tweede verschil is de duwstang. Bij mijn kar moet je een vlindertje losdraaien en dan kan de duwstand omhoog/omlaag. Bij het nieuwe model zijn het 2 clipjes die je openklapt. Niet echt veel anders dus.

Mijn zusje heeft het nieuwe model en verder hebben we geen verschillen kunnen ontdekken.

Veel succes met jullie keuze!

Terug
Bovenaan