Voor degene die mee zijn geweest naar Zippo Zebra's Funjungle

A

Anoniem

Guest
Hallo meiden,
Ten eerste wil ik even zeggen dat ik het gisteren hartstikke leuk vond. Erg warm, maar ook erg gezellig. Gelukkig hebben de kinderen (ondanks de warmte) zich prima vermaakt.

Ik heb alle foto's op mijn computer staan, maar ga er eerst even met de rode-ogen-scan overheen. Sommige van jullie en sommige kindjes zijn net duiveltjes met die vuurrode oogjes. hahahahahaha

Mijn email-adres is happymarieke@hotmail.com dus als je even een mailtje naar me stuurt, kan ik je eigen foto's mailen. Vertel er wel even bij wie je bent en wie je kinderen zijn, want de namen zijn mij volgens mij nog steeds niet duidelijk. Bij sommige namen kan ik een gezicht maken, maar bij anderen weer niet... sorry, ben ik niet zo'n ster in hihihihi. Misschien is het ook handig om dan even erbij te melden wat je kindje aanhad.... Ik weet het... het is heel erg met mij.

De volgende meiden weet ik in ieder geval wèl...
Sunyra
mvWieteke
Mamamiep
Kimmar
Nicktess
Twanniemam
happyM (of course)

Dus ik haal Mira24 en Lillian steeds door elkaar..... De kindjes dus ook....

Nou, ik zit hier op m'n werk illegaal te forummen, dus ik brei er een eindje aan!!!

Groetjes en ik zie de mail tegemoet!!

happyM (Marieke)

deze is van mij
groetjes mira mijn mail adres is trouwens miraklomp@yahoo.com
en lilian heeft een dochtertje en zoon

Hai,
Wij vonden het ook erg gezellig.
Wij degene met de spijkerrok en roze top, met mirthe staartjes roze broekje, en sven aqua kleurige broek.............of anders bekend als de 2 spugers haha
Mijn mailadres is lillymail@giena.nl

marieke je hebt mail en voor de rest van de meiden. Als je een foto hebt van tess,nick of van mij wil je die dan mailen naar jurgensandra@gmail.com

Groetjes sandra

You've got mail, wederom...

voor de andere mama's ff reageren op zippo zebra here we come... aub. Ivm een aantal namen die ik mis. Kep er een paar foto;'s opgezet.

Liefs Maaike mv Twan

Als ik de mailadressen van Kimmar en Mamamiep nog kan krijgen, heb ik ze allemaal... Je mag ze mailen hoor (ook foto's natuurlijk van Tygo en/of mij) naar happymarieke@hotmail.com   Dan zorg ik voor de foto's (na de rode-ogen-scan)

Groetjes Marieke

Terug
Bovenaan