voor degene die mij nog kennen, een laatste update.

hoi meiden,
Het is al weer een lange tijd geleden dat ik iets van me heb laten horen.
Maar nu toch de allerlaatste update. Het gaat nog steeds niet goed met mij, en waarschijnlijk gaat dat nog heel lang duren. De bloeddruk heeft een gevaarlijke hoogte gekregen en is niet naar beneden te krijgen met medicijnen. Vandaar dat nu gekeken wordt of ik een zeldzame ziekte heb, die syndroom van Conn heet. Er zijn echter nogal wat dingen bijgekomen met mijn lichaam. Zo heb ik niet alleen meer een vernauwing in mijn nierslagader, maar ook in beide halsslagaders, en in mijn hartspier.Verder is mijn galblaas ook niet helemaal lekker meer. Jullie zien dus wel dat het al met al niet beter geworden is, maar toch erger. Het kinderen verder krijgen is van de lange baan af en nu toch definitief voorbij helaas. Toch heb ik niks te klagen, want ik mag zo bevoorrecht zijn met al 7 kids.
Meiden, en dan vooral Miep, Kat en Cindy34, ik hou contact met jullie hoor, maar kan ffies duren. Ik wens de rest toch een enorm fijn 2006 toe en dat ik ooit mag lezen dat ook jullie mama mogen worden.
Veel liefs en groetjes, Hester  

Wat goed dat je wel je zegeningen kunt zien! natuurlijk heb je al een heerlijke kinderschare, maar ja je wens was toch nog een goede zwangerschap en dan dus net zo gewenst als bij de rest van ons. Jammer dat je die nu uit je hoofd en hart moet zetten.
Ik hoop voor je dat er wat gevonden wordt om je ziekte draaglijk te maken. Voor jou ook een heel goed 2006 en geniet van je rijkdom, je man en kinderen.

Groetjes!

Hoi,

Ik had laatst nog aan je gedacht. Met kerst en oud en nieuw gewoon thuis geweest?
Wat een gedoe dat ze die bloeddruk maar niet naar beneden kunnen krijgen! Maar wel fijn dat ze alles nu goed aan het onderzoeken zijn. Ook al zijn deze laatste uitslagen nou niet geweldig. Ik hoop dat je gauw weet waar je aan toe bent. En dat ze gauw iets vinden waarmee ze je goed kunnen behandelen. Doe het rustig aan, en geniet van alle mooie momenten!

Liefs, Kat

PS: Ik hou je verder op de hoogte als er hier bijzonderheden zijn. Tot nu toe gaat het goed!

Hester,

meid toch, wat een gedoe allemaal. Jeetje dat zal allemaal niet meevallen met ook nog de zorg voor al je bengeltjes. Het klinkt allemaal niet goed, hoop dat ze snel er eennaam aan kunnen geven, en dat je een beetje weet waar je aan toe bent. Geniet inderdaad van je 7 wondertjes. Zij zullen jou bewust en onbewust tot steun zijn. Zorg goed voor jezelf en laat je ook een beetje verzorgen door kids en je man.

Ik mail je binnenkort uitgebreid, het komt er bij mij ook maar niet van, terwijl er toch genoeg speelt. (Ik heb nog een ex in de aanbieding, die ik kraag met een gummetje zou uitgummen).

Nou meid dikke kus hoor.

Miep

Terug
Bovenaan